BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Sjabloon wysigings

Default Sjabloon wysigings

Hallo,

Voor die koop van die PRO weergawe het ek besluit om die gratis een van my site te evalueer:
    travelexpert.gr / travel.php

So, ek het 'n paar vrae:
    1 .- Kan ek die vlae op die lyn onder my knoppie spyskaarte waar nou sê "Jou Travel Advisor"?
    2 .- Ek respekteer die wens van Google om hulle slongan te hê, maar kan ek dit in die bladsyonderskrif terwyl die vlae sal word aan die bokant?
    3 .- En laastens ... Die prys van $ 90 sluit die gratis weergawe van die module?

Dankie
    Maria

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Ek het gevind dat hierdie opdrag vir jou gratis weergawe van vBET bladsy:
    vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum

1.
    Code:
    Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
    - Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
    - Configurable header for flags
    - Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.
    So as jy wil om jou vlag onder hierdie knoppie sit - net na die vBET spyskaart en wysig vlae plek om Custom. Na wat net $ Vbenterprisetranslatorflags aan die sjabloon met hierdie knoppie

3. $ 90 - dit is 'n koste van vBET lisensie, as jy wil vBET krediet skakel te verwyder, moet jy ook addisionele brandmerk vrye lisensie te koop vir $ 135

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek sien dat ons antwoord vir die 2de vraag verloor

So - Ja, jy kan plaas Gogle logo in ander plek. Om te doen wat jy het Google beeld te verwyder uit vBET opset en dit voeg by geskikte sjabloon deur admin CP.

Dankie beide van julle ouens. Ek sal dit koop tydens die naweek.

Maria

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •