BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 14

Thread: Gebruikers plaas in verskillende tale

Senior Member

Default Gebruikers plaas in verskillende tale

Hi Kan jy my sê, as 'n gebruiker poste in sê Afrikaans na die lees van die forum in Afrikaans wanneer ek sien die post sal dit in Engels wees?

Ook hoe baie meer databasis gebruik of databasis tabelle is daar?

Is daar 'n ekstra las op die bediener?

Is dit SEO veilig?

Kan alle vertalings outomatiese word, dit wil sê alle Spaanse sal altyd sien dit in Spaans alle Russiese sal altyd sien dit in die Russiese ********** ens?

Groete,
    Simon

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi, kan vBET erken boodskap taal (configurable). As die gebruiker Hie boodskap in enige ondersteunde taal skryf, dan vBET sy taal sal herken (met behulp van Google) en dan outomaties ondeursigtig dit in toepaslike BBcodes.

vBET skep nuwe kas tafels, maar het geen veranderings in die inheemse vBulletin tafels.

Natuurlik is daar ekstra las sal wees - dit is nie vertaal mettertyd Nog ekstra las sal slegs vir vertaalde bladsye wees - vir normale bladsye vBET slegs advertensies vlae.

Dit is seo veilig. vBET ondersteun URL-vertalings. As u dus vB3 en vBSEO het, of vB4 (met vBSEO of die gebruik van vB4-vriendelike URL's), sal u URL's vertaal word

Hele vertaling is outomaties

Senior Member

Text automatically translated from: Spanish to: Afrikaans
    Translated text
    Toets:
    My naam is Simon, ek is geen gek
    Original text

Senior Member

Ek dink im dan vra kan dit uitgevoer word sonder dat die vlag aan die bokant of 'n taal seleksie uitvou?
    Ek wil besoekers aan my webwerf outomaties sien die webwerf (met die aanvaarding hul blaaiers ingestel is om na hul land se standaard) in hul eie taal met geen behoefte om 'n knoppie of iets te kliek as Ek wil nie die vlae of vervolg te hê, maar die in' n post is nuttig, Ek het ook 'n pasgemaakte kode bb dis geparseerd deur middel van' n aparte PHP lêer met behulp van regex sal dit 'n probleem?

Senior Member

Text automatically translated from: Spanish to: Afrikaans
    Translated text
    Toets 2:
    My naam is Simon, ek is nie dom! wysig vir dubbele taaltoets
    Original text
    Ek hou van hierdie toets
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 01-10-10 op 14:30.

Senior Member

Terwyl ek soos die mod (die toetse ive gedoen) Ek is bevrees die reaksie tyd is baie swak, ek gepos het gister om 02:14 (GMT) en nog steeds geen reaksie nie 19 uur later!!

Dit gee my nie vertroue te koop.

Senior Member

Kom op 30hrs ouens nou sedert 'n antwoord, wil jy hierdie dinge of nie te verkoop?

Senior Member

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Ek dink im dan vra kan dit uitgevoer word sonder dat die vlag aan die bokant of 'n taal seleksie uitvou?
    Ek wil besoekers aan my webwerf outomaties sien die webwerf (met die aanvaarding hul blaaiers ingestel is om na hul land se standaard) in hul eie taal met geen behoefte om 'n knoppie of iets te kliek as Ek wil nie die vlae of vervolg te hê, maar die in' n post is nuttig, Ek het ook 'n pasgemaakte kode bb dis geparseerd deur middel van' n aparte PHP lêer met behulp van regex sal dit 'n probleem?
    Die laaste keer vra dan ek sal nie die moeite om dit te koop, maar 'n eenvoudige google ontwikkelaars jQuery weergawe installeer eenvoudig bladsye te vertaal!

Beantwoord asseblief my querie bo en die volgende, indien moontlik:

Ek het vbseo en vbseo Sitemap is daar niks meer wat ek nodig het om te doen na die aankoop van hierdie mod (gegewe dat ek ooit 'n reaksie hier kry) seker alles werk te maak?

Hello. Let asseblief daarop dat ons diens is nie 24 / 7. In werksdae ons alledaagse. Oor naweke gewoonlik ook nog dit kan nie so dikwels nie. Ook het ons kliënte van die hele die wêreld, is so soms reaksie tyd beïnvloed deur die tyd verskil (gewoonlik ons slaap in die nag ).

Jammer vir die laat reaksie. Let asseblief daarop dat Kamil (ons personeel ou) het net terug gekom van vakansie, so sal ons sedert Maandag terug te gaan na beter reaksie tyd

Ook in hierdie geval - ek het net mis jou vraag, want dit was fallowed deur toets boodskap. Toe ek hier aangekom het, het ek gesien enigste toets en het nie die aandag op die boodskap voordat dit (beide was, stuur minuut na minuut). Jammer - dit was my fout. Selfs nou was ek verward waaroor dit gaan en het kom terug na die begin van hierdie gesprek om uit te vind waarom jy skryf oor 'n 30-uur, toe ek gister hier en daar was niks gerig aan my. Nou weet ek dat daar is niks wat ek opgemerk het - ek mis jou boodskap mislei deur fallowing toets boodskap. Nog een keer, neem asseblief my verskoning.

Die vraag te beantwoord, kan jy heeltemal wil afskakel vlae en opsie gebruikers outomaties verder na hulle tale, gebasseer op die instellings van die leser (vBET gebruik om headers te stuur deur die leser vir dit). Tog is dit nie aanbeveel nie:
    1. By verstek Google sal dit nie sien jou ekstra bladsye. Dit sal as jy dié in sitemap Voeg. As jy nie doen nie, dan sal daardie bladsye nie geïndekseer word, so jy sal nie die ekstra verkeer van nuwe plekke - mense sal eenvoudig net nie uit te vind oor wat
    2. Gebruikers kan kom nie hul rekenaars. Dws as iemand uit Pole, maar gaan aan jou forum van 'n paar internet kafee in Engeland, dan leser sal vBET vertel dat taal Engels moet wees. Met die aanskakel van vlae sal jy nie gee gebruiker kans om die taal te verander.

Custom BBcodes behoort nie probleem as dit is regtig BBcodes. Ons het al die probleem gehad het met 'n mod wat die gebruik van hul eie "BBcodes", maar die probleem is omdat hulle regtig nie BBCode gebruik - net' n teks wat hulle self geparseerd. Let asseblief daarop let dat die BBCode is nie net 'n teks in [] ontleed deur reguliere expressie. BBCode is 'n spesiale punt wat in vBulletin enjin geregistreer is en dit is ontleed deur vBulletin enjin (wat jy hoef te plugin aan toepaslike hakies). As jy nie gebruik nie dit so, dan is jy regtig nie BBCode, net spesiale merk deur jou kode erken. In sodanige geval kan jy kwessie. Want in so 'n geval is dit nie BBCode, so dit sal nie verwerk word deur vBulletin en wanneer lang BBCode sal ontleed word, sal dit die teks te vertaal met jou spesiale karakters wat nie BBcodes selfs al is binne-in [] (want vBulletin het nie besef dit net so los dit) - so hierdie teks sal gestuur word om te vertaal, en Google kan jou spesiale punte te breek (dws om spasie voor die sluitingsdatum]).
    Laaste geredigeer deur vBET; 02-10-10 op 22:47.

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Die laaste keer vra dan ek sal nie die moeite om dit te koop, maar 'n eenvoudige google ontwikkelaars jQuery weergawe installeer eenvoudig bladsye te vertaal!

Beantwoord asseblief my querie bo en die volgende, indien moontlik:

Ek het vbseo en vbseo Sitemap is daar niks meer wat ek nodig het om te doen na die aankoop van hierdie mod (gegewe dat ek ooit 'n reaksie hier kry) seker alles werk te maak?
    Ek was net om jou vraag te beantwoord wanneer jy hierdie een geskryf het

Oor die vBSEO - Ja, jy het om te integreer. Dit is goed beskryf in die readme lêer. Hierdie integrasie is nodig om in staat te wees om jou URL's te vertaal
    Jy kan ook te integreer met Sitemap Generator URL's te hê om te vertaal bladsye ingesluit in sitemap. Dit is nie nodig (as jy het vlae, Google sal vind daardie bladsye in elk geval, dit kan nog meer tyd in so 'n geval).
    Laaste geredigeer deur vBET; 02-10-10 op 23:12.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •