BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Hi baie geïnteresseerd is nie! Een vraag

Default Hi baie geïnteresseerd is nie! Een vraag

Hi, ek praat Engels en Ons forum is tans in Engels. My vraag is, doen ek nie verstaan 'n paar dinge oor VBet
    • 1.So indien 'n persoon besoek wat vir byvoorbeeld Duits praat. Wanneer gaan hy na my site ... is dit outomaties in die Duits?
    • 2.Do hulle het dit oor te skakel na hul taal?
    • 3.Is daar iets in hul eie taal waarmee hulle weet om oor te skakel?
    • 4.Or sien hulle vlae en klik op?
    • 5. Laaste vraag, wanneer hulle gaan 'n post te maak. Is die aanwysings daar verduidelik hoe om dit te doen sodat hulle taal vertaal? Of is dit nou outomaties?

Thank you. Ek is so baie belangstel in hierdie. Ek is gereed om nou te koop. Ek wil net om seker te maak almal sal werk hoe ek dink dit sal. Plus ek Photopost Pro Toernooi en ladders, en 'n paar ander in die forum gebruik. Ek sien Photopost Pro werk. Ek hoop dat my ander plugins te!

Hi again. Ek het al forums met VBet in hulle besoek. En almal het 'n kennisgewing dat nie vertaal nie. Ons het regtig nodig om dit te vertaal vir ons. Ook die woorde "'n" Gebruikersnaam "en" Wagwoord "vertaal nooit op enige forum wat ek besoek het VBet geïnstalleer. Is hierdie jongste weergawe van hierdie probleme oplos?

Hallo ?********************

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Jammer vir die laat antwoord. Hierdie week was ek op die regte pad en Kamil is op vakansie tot die einde van hierdie maand. Gewoonlik ondersteun ons in die weekend, wat kan jy kyk jouself om ons ondersteuning boodskappe van die ander naweke. So een weer jammer vir hierdie een

Beantwoording van jou vrae.
    1. Jy kan vBET opsie stel sodat Duitssprekende gaste sal outomaties gestuur word na die Duitse vertaling (basiese op die leser headers).
    2. Hulle kan doen, maar nie om te sien eerste antwoord.
    3. Ek verstaan nie die vraag ...
    4. Alle gebruikers sien die vlae, en ander taal kan oorskakel na enige tyd.
    5. Wanneer gebruikers en skryf in verskillende tale, dan vBET boodskap taal (configurable) kan identifiseer.

Oor ander plugins. Slegs sommige plugins vereis spesiale integrasie. Meeste plugins werk goed sonder enige verdere stappe.

Nie die vertaling van 'Gebruikersnaam "en" Wagwoord "- as ek sien dit vertaal op ons forum. Gaan Japannese vertaling. Niemand het draad oor kwessies wat in hierdie gebied. Let asseblief daarop dat vBET nie in hierdie tyd inhoud van knoppies vertaal. Dit is die enigste sigbare ding wat nie nou vertaal en die redes is dat die knoppies het hul inhoud binnekant van 'n HTML-kenmerk in plaas van die binnekant van die HTML-kode liggaam.

Dankie vir jou antwoord. Ek sal nou koop ******

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •