View Full Version: File Cache Beta
Kan iemand verduidelik, as ek die lêer kas kas bladsye vir 1 uur (86400 sekondes) dan die rede waarom die cron keer per dag om hulle te verwyder.
Waarlik, die bladsye is Cached vir 1 dag as die cron loop elke 24 uur?
As ek bladsye Cached word vir 1 uur, het hulle moet verwyder word sodra 'n uur het verby is. Dus is die kas vir daardie bladsy kan begin.
Dit maak nie regtig vir my sin.
Enigeen?
Die boodskap wat u verskaf het, is te kort. Verleng asseblief jou boodskap aan ten minste 10 karakters.
Dit is alles OK. Let asseblief daarop dat die gas kas nie die lêer verwyder elke keer as dit gedoen - wat te duur sal wees. Elke keer wanneer Guest Cache ontdek dat toepaslike kas lêer reeds bestaan, dit kontroleer of dit Laaste wysiging datum en hoe weet ons doen dit verval het, of nie. As nie dan lêer is as gevolg gestroom. Indien ja, dan versoek is geëvalueer en nadat ons vervang die lêer sonder bykomende en onnodige verwydering van operasie.
Daaglikse skoonmaak is om te verseker dat daar nie enige werklike ou onnodige lêer - soos vir drade wat reeds nie bestaan nie. Dus het ons ou lêers verwyder daagliks, maar altyd seker nie die kas is nie verstryk het nie:)
Uitstekende verduideliking, verstaan nou, dankie.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):