View Full Version: Dit is 'n toets vir die ~ maar in' n ander taal
Ben de bu katılabilir miyim liggaam? Ek kan ook deelneem aan hierdie liggaam is nie?
Ben de bu katılabilir miyim liggaam? Ek kan ook deelneem aan hierdie liggaam is nie?
In die geval van hierdie boodskap Google het nie gepaste taal (gebruik ons outomatiese opsporing, maar vBET ondersteun ook ander strategieë) - dit is die rede waarom dit nie kan vertaal dit gepas. Jy kan dit heeltemal verander deur dit te redigeer en gepaste taal kode. Verder kan jy boodskappe in verskeie tale te skryf. Kyk hier vir beskrywing hoe:
Hi vBet, ek het probeer om hierdie en my post vorendag gekom leeg. Ek gebruik my toets rekening en opgelaai in Spaans, met die gebruiker se standaard taal in Spaans.
Dit het die boks rondom dit, maar toe ek in my Engelse rekening inteken die pos is leeg.
Enige hulp sal groot wees, dankie:)
Update: Never Mind, gewerk het vir die tweede keer:)
Ek is lief vir hierdie mod, danksy!
Die probleem kan wees op Google - wanneer Google detect taal wat ons het om daar aan te sluit. Miskien was daar 'n paar kort termyn probleem met hierdie op die netwerk / Google site.
Groot jy lief vBET: D
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):