PDA

View Full Version: Opgelos vBET Ernstige Bug gevind!

mario06
29-06-10, 09:38
Ek verstaan nou waarom my site is nie korrek geïndekseer in 52x.

Met vBet geïnstalleer dit gee nie gevind op al van my argief lêers, na 6 ure van escluding alles enkele mod 1 by 1 kom dit uit na hierdie, het ek tryed 3,33 en 3,34 en sonder vBet my argief werk goed ..

Gee asseblief vir my 'n oplossing vir hierdie probleem!

Beste groete

mario06
29-06-10, 11:14
Geen een van die vbet personeel is hier? Ek het 'n fix!

PS. Ek het nie hierdie probleem met die gratis weergawe

Groete

kamilkurczak
29-06-10, 11:39
Hmm ek kan nie voortplant hierdie kwessie. Kan jy my wys hoe ek kan dit doen?

mario06
29-06-10, 13:41
Ek is die oplaai van my site wag 5 minute, en Ek sal 'n skakel jou in pm

mario06
29-06-10, 13:45
Ek pm'ed wag jy vir 'n antwoord, is vbet aangeskakel en die drade van my argief gee nie gevind nie (404), so gou as wat jy dit bevestig sal ek dit afskakel, sodat jy kan die argief weer blaai sodat jy kan sien jouself dat dit sonder vbet werk.

met betrekking tot

mario06
29-06-10, 14:01
kamilkurczak, ek is hier wag vir jou ook die fout bevestig en jy gaan op die regte pad na 20 minute sonder om my?

Dit is nie die regte manier om betalende kliënte te hanteer!

mario06
29-06-10, 19:00
Ek moet help waar is almal?

mario06
30-06-10, 05:29
Hoe lank moet ek wag?

vBET
30-06-10, 07:42
Jammer jy moes wag. Ek het al stuur Kamil herinnering oor jou probleem. Ook asseblief daarop let dat jy nie die hele vBET te skakel - dit behoort genoeg om net vBET plugins vir argief (almal met 'argief' in die haak naam) uit te skakel. Dit sal toelaat dat jy vBET te gebruik en werk jou argief (maar nie die vertaling argief) totdat ons die probleem op te los:)

Soos ek gesien het Kamil nie in staat was om dit op ons bediener te reproduseer en vra jy vir gedetailleerde instruksies oor dit (het ons nodig om iets spesiaals om dit te sien of net die hele argief is af te doen). As ons nie dit reproduseer op ons bediener, sal ons toegang tot die details nodig het aan jou Admin CP en FTP in staat wees om seker te maak waarom dit gebeur nie en dit korrek.

Ook as jy ander plugins (nie ingesluit nie vBSEO) wat die gebruik van sommige argief hake het probeer om tydelik uit te skakel daardie plugins en kyk nie vBET korrek sal werk vir argiewe dan. Dit is om seker te maak ons het 'n paar konflik probleme hier.

mario06
30-06-10, 09:35
Ek het al probeer om die aanskakel van die vBET argief plugin gister, maar die argief is nog gebreek toe vBET is aangeskakel, so ek moet afskakel vBET die argief te werk te kry.

Die probleem is eenvoudig.

1. vBET Op
= Argief gebreek

2. vBET Off
= Argief Werken

Soos ek gesê het hierbo Ek verwyder elke enkele plugin (1by1) gister en gevind vBET om die skuldige te wees, na die toets het ek 'n back-up herstel.

Daar is regtig niks besonders om te doen om die nie gevind nie (404) fout nie, al wat jy het aan die gaan na die onderste regterhoek van die bladsy en kliek op Archive en trog volg die drade | poste (selfs as 'n gas).

Vir toegang ek nie 'n probleem het, laat ons' n tyd om dit te doen.

Groete

PS. Ek het argiewe | sitemap in my bladsye by te voeg omdat Google begin gee my foute op die argief slaan 17k (404).

PS2. Ek het nie vBSEO geïnstalleer Maybee vBET is haak | soek vir dit.

Groete

kamilkurczak
30-06-10, 15:11
Hallo,

Ek moet toegang tot jou admincp en ftp ... Let asseblief stuur PM my met hierdie data.

Ek sal probeer om die probleem te vind.

mario06
30-06-10, 18:34
Jy het 'n PM.
Groete

kamilkurczak
01-07-10, 12:08
Ek het die plugin met bug .. Ek sal nou probeer om 'n oplossing te vind.

kamilkurczak
01-07-10, 15:09
Asseblief, net kyk na jou PM

mario06
01-07-10, 18:36
die rekening opgehou werk as gevolg van 'n multipe IP opsporing, is nou die rekening login om weer te werk ... jou amper daar:)

Groete

vBET
03-07-10, 13:55
OK so - na die werk oor hierdie kwessie het ons gevind dat daar is geen fout in vBET hier. Dit is omdat jou forum gebruik vBulletin 3.6 en vBET amptelik ondersteun vB3.8

In elk geval het ons 'n manier gevind om dit nog nie amptelik ondersteun vBulletin 3,6 werk:
Hierdie veranderinge is reeds gedoen op jou forum.

Let asseblief daarop dat nog vertaal argief bladsye vir forums nie werk nie. Dit is as gevolg van vBulletin fout so vBulletin span vra om dit op te los. As jy 'n parameter na forum argief bladsy (hierdie een met' n F-), dan leë bladsy verskyn. Ek bedoel 'n parameter - selfs net x = y en dit omval selfs met vBET gestremdes.? So met hierdie geval het jy vB span te vra om hulle fout reg te stel en waarskynlik vertalings sal begin werk (alles reg is vir die argief hoof en draad bladsye).

Omdat daar was geen vBET fout hier Ek skuif die draad gedeelte Probleme oplos.

mario06
06-07-10, 12:29
Let asseblief daarop dat nog vertaal argief bladsye vir forums nie werk nie. Dit is as gevolg van vBulletin fout so vBulletin span vra om dit op te los
Hulle sal vir my gesê om dit te verwyder, want alles het voor die vBET mod.

Let asseblief daarop dat nog vertaal argief bladsye vir forums nie werk nie?
Het jy nie dit regmaak?

Wat so anders oor 3.6.12 en 3,85? Die groot veranderinge is relevant tot die sosiale netwerk Dit lyk vir my dat jou te vergelyk VB 3 tot 4, VB 'n bietjie meer inspanning van jou kant sal nie nie seergemaak het?

vBET
07-07-10, 13:32
Net soos ek beskryf jy die fout is in die vBulletin. Hulle flus jy eenvoudig weg. Miskien as gevolg van verkeerde kwessie desription. Dit is nie vBET skuld - oorspronklike argief is fyn werk. Vertaling van die forum argief bladsye is nie werk nie en dit sal nie werk nie, want vBulletin crasches die bladsy as in 'n URL is addes enige parameter. En dit is nie vBET - jy kan dissable vBET te url x = y en jy sal nog steeds crasched achrive forum bladsy?.

Ek het al dit voorheen beskryf. En het jy 'n manier om jouself te kontroleer dat dit vBulletin fout. Skryf dit asseblief dat jy nie moet vBulletin om hierdie bladsye te crasch nie - dit is enought 'n parameter te voeg by die URL. En dit crasches met vBET dissabled. So om nie toelaat dat hulle jou weg te spoel weer;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1