PDA

View Full Version: Opgelos "Aminiwerting" verskuilde element wat geskep is deur vBET styl breek



StarBuG
16-05-10, 18:09
Dit blyk dat vBET skep hierdie verborge element


<span style="visibility: hidden;">aminiwerting</span>

wat maak my nie aan my footer die manier wat ek dit wil hê ontwerp nie.

Wat is die rede vir hierdie reël?
Hoe verwyder ek dit doen?

vBET
16-05-10, 19:32
Let asseblief net verwyder dit. Ons het al hierdie kennisgewing vir vBET 3.x weergawe, maar mis dit in die volgende weergawe (te vroeg Stet 'gesluit' status).

Te verwyder:
1. Verander lêer bevat / / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Verwyder:


if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
$footer .= '<span style="visibility:hidden;">aminiwerting</span>';
}

StarBuG
16-05-10, 20:19
Ahh volmaak. Nou is my nuwe voet lyk mooi en skoon: Patientenfragen.net - ons het die antwoorde (http://www.patientenfragen.net/) Dankie :)

vBET
31-05-10, 20:23
OK - het ons 'n oplossing vir dit. Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Volgens kode notas hierdie deel is vir ons nuttig vir diagnostiese doeleindes (help soms in die geval van probleme om uit te vind nie is dit templates ding is of nie). So kode sal bly, maar dit sal verander het styl (na: display: none;) en sal absoluut geen impak op die uitleg:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1