PDA

View Full Version: Opgelos Groot probleme met die prestasie



Jesh
22-04-10, 01:46
Hallo,

Eerstens, ek is mal oor hierdie produk, dit is groot.

Daar moet 'n soort van opset fout wat ek gesien word. Besoek gerus Coin Forums (http://www.coinforums.com/forum.php) en probeer om te vertaal na 'n taal. Dit neem 30-40 sekondes om 'n bladsy te vertaal. Ek merk hier ek kan enige bladsy binne 'n paar sekondes te vertaal.

Ek het gelees van die prestasie wenke en het alles gedoen wat ek kan doen.

EK gebruik vBSEO en gedoen het al die integrasie wat beide in die forum en die README gelys is. Ek dink dat daar dalk iets fout mee was.

Laat my weet waar ek moet begin om te kyk.

Dankie!

vBET
22-04-10, 14:02
Tot nou toe het ons het net een so 'n geval, en die rede was in die vertragings van Google antwoorde. In die geval wat ek beskryf blyk dat:
1. Forum eie bediener hou buite kom versoeke vir vertalings
2. of Google was 'n geruime tyd "straf"
Dit was sigbaar in die logs, wanneer ons reken tyd van elke versoek om 'n vertaling. Dit blyk dat die eerste paar was mooi, ant dan mekaar het dramaties meer tyd nie. Forum eienaar was loking vir die oorsaak in sy firewall instellings sonder sukses. Dit was natuurlik iets met Google kommunikasie omdat slegs vir nie Cached site gebeur nie.

Ons het hierdie probleem opgelos is daar deur die byvoeging van nuwe parameters vertraging tussen die vertalings "

Ek sien op jou forum dat die bladsy in die kas verwek vinnig genoeg. Eerste vertaling neem baie tyd. Probeer asseblief gebruik vertraging tussen vertalings "en daar di 10. Neem asseblief kennis wat jy het om seker te maak dit met 'n kas af. So af kas vir 'n rukkie en maak seker van die spoed van jou vertalings - jy sal seker dat dit die spoed van die bladsy in die kas nie. As jy sien verbetering (goeie n instrument om tyd te meet voor en na te hê nie - kan jy soos in die internet), draai dan kas op en dit is ok. As dit nie ook draai kas op, stel vertraag na 0, en ons laat weet - ons sal kyk vir ander oplossings:)

Ook - baie belangrik. As u bediener is nie in staat is om al die tale te hanteer - aktiveer sommige aan die begin. Ie begin met 10 tale, en wanneer daardie Cached sal word, dan begin die toevoeging van nuwe tale van tyd tot tyd. Talle forums met al die tale kan begin - dit hang alles af op hulpbronne - in jou geval iets wat nie is perfek en selfs as dit nie in die vBET maar tussen jou bediener en Google, dan minder nie Cached tale beteken minder Google versoeke, beteken minder kwessie.

Jesh
22-04-10, 14:56
Geen kas en vertraging tussen die vertalings = 0. Ek kry 'n leë bladsy op die vertaling?

Die bediener is nie óf deur te kyk @ prestasie grafieke in admin gereedskap oorlaai.

Daar is baie keer, is die vertaling opgemors ook:

http://www.coinforums.com/badtrans.jpg

Dit was baie goeie werk selfs sonder die kas voor, weet ek nie wat gebeur het! Selfs met hierdie bladsy Cached Ek kwessies is gesien, ek dink daar is iets anders aan die gang.

Hmmmm ....

vBET
22-04-10, 15:10
Maak asseblief seker dat jou taal van die forum is OK - niemand het dit verander.

Ook, maak seker jou Google-status - asseblief braak hierdie instruksies: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1