PDA

View Full Version: Oplossing te vind vir dié van julle wat Tweet Plakkaat



tavenger5
12-04-10, 19:25
Ek het gevind dat na die opgradering vBET 3.3.2 tweet plakkaat gestop outomaties afhangende van. Ek was besig om 'n fout op die lyn wat na functions_vbseo_createurl.php gevoeg word wanneer handmatig die tweet plakkaat taak hardloop.

Hier is wat jy hoef te wysig om dinge om weer te werk te kry ... (Of 'n mod wat gebruik vbseo url is)

functions_twitterposter.php NA


require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');

voeg


require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');


die lêer weer laai

vBET
12-04-10, 21:43
Groot) Ons het nie daaraan dink nie.

Dit sal beter wees as jy:

require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
binnekant van vbseo lêer functions_vbseo_createurl.php - iewers aan die begin. Danksy dat al die plugins met vBSEO URL's sal werk (ook Sitemap Generator integrasie sal makliker wees). Maak seker of dit - ons sal dit sluit in integrasie instruksies vir die vrylating van die nes.

vBET
24-04-10, 20:02
Dit blyk dat daar een selfs 'n beter oplossing, want dit sal nie enige bykomende lêers uitgawe vereis. Ons sal hierdie require_once voeg in init_startup haak. Dit sal werk vir al die plugins:) Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

vBET
08-05-10, 22:33
Fix ingesluit in vBET 3.3.3:)

Simon Lloyd
07-10-10, 16:33
Is daar 'n manier tweets te verhoed tweet plakkaat word in die oorspronklike taal vir plakkate tweeted?

Regtig ek moet die tweets gepos word in Engels, nie iemand het 'n idee?

Groete,
Simon

vBET
10-10-10, 22:07
Ek weet nie besonderhede oor hoe hierdie mod werk. Oor die algemeen kan vBET tekste wat nie vertaal kan word om te definieer. As dit is ingesluit in die sjabloon, dan kan jy net sit dit binne nie vertaal area tussen and . In die geval van die boodskappe (sodat boodskappe, PM, ens) wat jy kan gebruik teks binnekant van notranslate BBCode.

Vertel help dit.

Simon Lloyd
11-10-10, 02:38
Dankie Migal, maar dit help nie om die tweet plakkaat tweets (poste te Twitter) outomaties maar tweets dit in die taal van die plakkaat nie die vertaalde taal.

hier is 'n tweet in Pools nie, maar Englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 moes gewees het, maar dit verskyn op my site as englsh http://bit.ly/cNJukU

vBET
11-10-10, 09:53
Ek verstaan nie hoe dit werk. Verduidelik asseblief. Jy toon die inhoud van jou forum op eksterne program? Of die teenoorgestelde? Hoe om die inhoud is ingevoer / uitgevoer word? ...

vBET
11-10-10, 09:56
Ook as ek sien daar is geskrywe in die Pools (waarskynlik - kan nie ander vertalings nagaan, want oorskry maksimum aantal besigtig poste). Let asseblief net daar te gaan en kliek op Edit op post - sal jy sien wat is 'n ware taal.

Simon Lloyd
11-10-10, 18:56
Ek verstaan nie hoe dit werk. Verduidelik asseblief. Jy toon die inhoud van jou forum op eksterne program? Of die teenoorgestelde? Hoe om die inhoud word ingevoer / uitgevoer ... Die tweet plakkaat is 'n mod op vbulletin.org (Ek kan nie toelaat dat jy die mod as jy wil), wanneer' n pos op my forum, dan is die pos is tweeted? (Gestuur na Twitter) outomaties deur die mod, as 'n ander pos is dan sal dit weer tweeted kry.

In kort die inhoud is nie ingevoer of uitgevoer regtig word, is dit eintlik as 'n pos te Twitter gestuur.

Simon Lloyd
11-10-10, 18:57
Ook as ek sien daar is geskrywe in die Pools (waarskynlik - kan nie ander vertalings nagaan, want oorskry maksimum aantal besigtig poste). Let asseblief net daar te gaan en kliek op Edit op post - sal jy sien wat is 'n ware taal.

Die pos is oorspronklik in Pools, die regte taal is Pools en die onvertaalde teks was gestuur na Twitter.

Gaan jou PM, ek het dieselfde toegang tot die details dat Kamil het gebruik sodat jy nie die facetten maksimum scoort uit drade kennisgewing gestuur:)

vBET
11-10-10, 20:46
Maak asseblief 'n eenvoudige toets. Skryf dieselfde boodskap in Pools vertaal bladsy (in Pools). Dan is dit weer doen, maar hierdie keer skryf nie vertaalde bladsy. Vertel doen is daar 'n verskil oor die inhoud te Twitter stuur vir dié 2 boodskappe.

Simon Lloyd
12-10-10, 08:14
Jammer Migal Ek verstaan nie, en Ek is nie polish sodat ek nie kan skryf nie in Pools:)

vBET
13-10-10, 11:18
Jy kan - jy reeds so 'n boodskap net om dit kopie:)

Simon Lloyd
13-10-10, 12:03
Regs Migal, het ek opgelaai 2 poste in Pools, een met behulp van die Poolse vlag (toets na 1) en een met behulp van die Engelse vlag (toets post 2) beide het tweeted soos Pools jy kan die tweets hier te sien Die Kode Cage (thecodecagecom ) op Twitter (http://twitter.com/thecodecagecom) en die oorspronklike poste hier:
Toets Post translation1 - Die Kode Cage Forums (http://www.thecodecage.com/forumz/general-news-updates/208041-test-post-for-translation1.html)
Toets pos vir vertaling 2 - Die Kode Cage Forums (http://www.thecodecage.com/forumz/general-news-updates/208042-test-post-for-translation-2-a.html)

Ek moet hulle gepos word in Engels - is dit moontlik?

vBET
14-10-10, 22:43
Dit blyk dat die mod wat stuur poste te tweeter scrubs BBcodes van 'n boodskap. Check dit vir 'n paar standaard BBcodes - boodskap voeg met bbcdes vet, kode, haal. Doen dit en kyk hoe dit lyk in twitter.

As indien van BBCode in plaas van geëvalueer skrop is, dan kan ons nie enigiets doen. BBcodes werk slegs indien die evaluering is geaktiveer en indien hulle bestaan ... In sodanige geval kan jy mod eienaar vir Twitter uitvoer kontak en hom vra vir verandering, of indien dit toegelaat word nie veranderinge in twitter mod kode jouself.

Simon Lloyd
16-10-10, 12:28
Net met my VBA-tags nagegaan en hulle was gestroop van die Tweet. Moenie bekommerd wees nie, dit is nie baie belangrik, ek kan leef met dit:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1