PDA

View Full Version: Opgelos vbenterprisetranslatorflagsdropdown

akafi
03-03-10, 10:56
hi
Ek wil wysig plugin (vB Enterprise Translator - Vlae) te verander
$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown inhoud.

oorspronklike saak: <td class=\\"vbmenu_option\\"> ... </ Td>

Ek wil om dit te verander: <div> </ div>

wanneer kliek Slaan: aanstuurbladsy na:
securityart (.) netto / Security.php
en apper hierdie boodskap:

Nie gevind
The requested URL / Security.php is nie gevind nie op hierdie bediener.
Daarbenewens, was 'n 404 Not Found fout teëgekom terwyl hy probeer om' n ErrorDocument te gebruik om die versoek te hanteer.
Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.12 Server by www. securityart. netto Index of / Index of / Port 80

asseblief help my probleem op te los

vBET
03-03-10, 20:52
hi

Asseblief tydelik afskakel vBET en probeer om die sjabloon te wysig. As die fout nog steeds plaasvind wanneer vBET is afgeskakel is, dan is dit nie vBET skuld. In so 'n geval vra asseblief vB span vir hulp. As die probleem steeds voorkom met vBET gestremdes - jy ons laat weet en ons sal werk:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1