PDA

View Full Version: Translator produk en CMS widgets



brubros
19-01-10, 23:24
VBET 2.4.1 met vBulletin 4.1 resultate in 'n onvermoë om te sien die konfigurasie parameters vertoon nadat op' n widget "configure" knoppie te kliek. Maar, indien vBET 2.4.1 is dan gestremd is, dan is die opset van mekaar toon behoorlik wanneer die widget "configure" knoppie gekliek word. Dit is nie 'n kritieke probleem, maar ek het gedink dit kan help met die ontwikkeling van die vBET 4.x weergawe.

vBET
21-01-10, 16:27
Dankie vir die nota. Ons sal hanteer nie:)

vBET
23-01-10, 04:17
Ek het probeer en dit werk ... Ek was die instel deur admin CP. Sê asseblief vir my presies wat om te doen om hierdie probleem te sien? Ook het ek al het dit getoets op die weergawe met 'n paar foute reggemaak, so dit is moontlik dat hierdie een is ook reggemaak.

brubros
23-01-10, 04:41
Miskien het dit vasgestel is. Hier is 'n skakel vir bespreking deur ander gebruikers wat dieselfde probleem ervaar en wat dalk nuttig wees: vbulletin.com

vBET
23-01-10, 15:11
2.4.2 is reeds vrygelaat - asseblief gemaak te werk en te kyk doen dit steeds voorkom:)

brubros
23-01-10, 17:50
Ja, net geïnstalleer 2.4.2 en hierdie kwessies is vasgestel. Dankie!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1