PDA

View Full Version: Opgelos Slegs Vertaling vir Gaste

DirtRider
26-03-12, 05:18
Reg nou my forum is net die vertaling vir die gaste: verward: As ek kyk na my Admin CP vBET Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid "Dit wys dat nie een van hulle is beskikbaar. Reg nou is ek het nie Google geaktiveer as Ek is nog nie seker wat die koste van die bestuur van hierdie een sou kom per maand.

r.dziadusz
11-04-12, 17:49
Jy het hierdie vraag beantwoord:

ight nou het ek nie 'Google geaktiveer Ek is nog nie seker wat die koste van die bestuur van hierdie een sou kom per maand
in jou ander draad.
Oor die eerste vraag wat ons praat oor dit in PM en in die ander draad wat jy beskryf dit as opgelos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1