PDA

View Full Version: Reeds gedoen menslike sekuriteit tjek op registrasie



StarBuG
17-12-09, 05:42
Hi

Soos ons almal captcha weet, is nie meer spaar vir die hou van spam-bots uit.
Die sekuriteits vraag wat in vB 'n rukkie geïntegreerde werk terug tot dusver groot vir my.

Egter met vBET al my vrae is vertaal, maar die gestoor antwoorde is slegs Duitse.

Vir my is dit maklik, ek het net die Engelse antwoorde.
Maar hulle moet vir gebruikers wat verskeie tale gebruik gemaak word daarvan bewus, sodat hulle nie hierdie funksie gebruik.
Anders moet hulle gewoond nuwe gebruikers van ander lande te registreer, bloot omdat hulle kan nie.

Jy moet ten minste 'n aantekening in jou installeer handleiding. ;)

Voorstelle:

Vrae soos: Hoeveel is vier plus 7
is nog steeds moontlike oorsaak nie die antwoord is 'n aantal

net te laat weet

vBET
20-12-09, 01:44
Tenks vir Nota:)

Let asseblief ook daarop dat dit 'n lang tyd gelede beskryf (taai draad in die algemeen besprekings):

StarBuG
20-12-09, 07:57
Jy moet hierdie belangrike inligting in die readme.

Of maak 'n tweede lêer in die zip wat verduidelik belangrike dinge soos hierdie.

Jy kan nie verwag dat jou hele forum gebruikers te soek en 10 en meer drade lees om saam te vrede al hierdie inligting.

Slegs gebruikers wat bewus is van 'n probleem soos hierdie sal in die eerste plek begin soek;)

vBET
20-12-09, 17:53
Goeie punt - ons sal verwys na artikel in readme.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1