PDA

View Full Version: Sitemap URL se fake of real?

Alpha
28-06-11, 14:43
Eerstens wil ek sê dat ek dink vBET vir 'n briljante produk wat is die moeite werd elke sent wat dit kos om die maps url korrekte url is soos volg:

/forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html

of net URL's soos hierdie:

/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html

Ek vra, want dit is 'n belangrike verkoop punt vir my. Omdat URL's soos hierdie:

/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
in 'n sitemap is onsin, want hulle is die gebruik van' n 301 lei na
/forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
gestuur word en die maps die korrekte URL's moet nie die verkeerde een. Ek wou ook vra of herskryf in die forums ook maps URL's ek gebruik die Forum net URL is nie die draad se URL in die sitemap baie dankie vir die hulp PS Hoekom is die ondersoek van 'n bydrae wat verbode is skakels na ander bladsye wanneer ek nie gedoen het wat om te post? Ek gepos word net aan die linkerkant van hierdie bladsy

vBET
28-06-11, 14:53
Hi.

Op die oomblik wanneer jy vBET integreer met Sitemap Generator jy vensterbank het nie vertaal skakels in sitemap. vBET vertaal skakels in jou forum, sodat Google en ander spinnekoppe sal vind en sal indeks jou vertaal bladsye.

Let asseblief daarop dat ons al oplossing beplan generasie van sitemap te ondersteun met 'n reeds vertaalde skakels (kyk hier vir meer inligting: Ons het nie release date vir hierdie nog Eerstens sal ons ander vertaling enjins ondersteuning vir vBET3.x (nou is dit net in vBET4.x) voeg en daarna sal ons uitvoering van ander funksies -, insluitende ondersteuning vir vertaal skakels vir Sitemap Generator. Let asseblief in gedagte hou dat integrasie met Sitemap Generator nie nodig is om ten alle nie - dit is net help vir Google wat waarskynlik jou bladsye is opgeneem vinniger, nog steeds diegene sal in elk geval word geïndekseer danksy Google robots.

Indien u enige toekomstige vrae vra net asseblief:)

Alpha
28-06-11, 15:05
wow vinnige reaksie, dankie. Ok dit is goed dat dit beplan is vertaal URL's te integreer vir die sitemap. Google streef ongelukkig net 'n sekere aantal URL's wat' n 301 lei sodat hierdie funksie baie handig sou wees en belangrik is. Ek het op my forum sonder hierdie funksie ongeveer 26.000.000 301 aansture dat Google sou gestraf het my, ek lees hier: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html dit is ook beplan dat die Forums url's is opgeneem in die indeks? Tot nou toe, te plaas net die draad se URL wees. Ek het 1200 Forum drade en 500,000 is dus slegs die forums in my Sitemap se URL sodat dit belangrik is vir my wat die forum url in die indeks is. Is dit moontlik? Laaste vraag. Is dit moontlik om wanbetaling deur 'n hele forum in een taal in' n ander taal? Voorbeeld. Ek het 'n Duitse forum en dat dit altyd sal vertoon word en vir elke in Engels, is dit moontlik? Omdat ek kan afskrifte maak van 'n forum op hul eie domeine in verskillende tale

vBET
28-06-11, 15:16
Op die oomblik is sitemap integrasie proses sluit nie die forum links vir vertaalde bladsye by te voeg. Natuurlik is dit moontlik - net ons het nie vraag oor dit voor sodat ons het nie voor sorg.

Ek verstaan nie jou vraag oor die taal van die forum. vBET neem aan dat jou forum het een taal en vertaal dit na ander tale heeltemal. Wanneer jou forum is in Duits, dan na die Gebruik van Engels vlag hele forum is vertaal in Engels - net soos jy kan sien op ons forum. Jy het nie 'n afskrif van die forum te doen. Ook so 'n afskrif sou wees vir jou baie duur - vir elke kopie wat jy sal' n aparte lisensie vir vBulletin, vBSEO en vBET vereis. Ook jou inhoud in elke kopie onafhanklik sal verander. Ek sien geen sin glad nie vir hierdie. Dus - geen coping. vBET hanteer alles:)

Enige vrae:)

Alpha
28-06-11, 15:26
ok as gevolg van die vraag, so ek het gedink =) was 'n Duitse forum (URL
deutsch.de) En wil ook die Engelse gebruikers dit kan lees. Toe het ek installeer vBET en ek op die URL
deutsch.de die Duitse weergawe en
deutsch.de/en die Engelse weergawe. dis ok as ek wil hê dat die Duitse en Engelse gebruikers saam om 'n forum te deel. As ek maar die Duits en Engels gebruiker wil hul eie forum te hê, dan is dit beter sal wees Ek maak 'n afskrif van die forum dan het ek 2 Duitse forums. een op die domein
deutsch.de vir Duits en een gebruiker op die domein
englisch.com vir Engels gebruikers. Dus, kan die Engelse gebruikers lees die ou Duitse poste in die forum englisch.com moet natuurlik Engels by verstek. So ek het die 2 onafhanklike onafhanklike raad het elk sy eie taal en sy eie domein. Ek maak my idee duidelik? Die voordeel is. Google nie geïndekseer 10 miljoen bladsye van 'n domein. Maar Google geïndekseer 10 miljoen bladsye van 50 gebiede ;)

vBET
28-06-11, 15:51
In daardie geval is jy hoef nie vBET op alle ... Jy moet net cerate 50 een taal forums. So, wat vir die vertalings? Hou asseblief in gedagte dat dit sal vir jou baie duur - 50 lisensies vBulletin en miskien ander betaal plugins. Ook 50 planke sal wegraap veel meer hulpbronne (CPU, geheue).

Ook in jou geval het 50 onafhanklike direksies - jy 50 verskillende gemeenskappe skep. Met vBET jy het voordeel van die reeds bestaande gemeenskap te integreer met mense wat met behulp van ander tale ... vBET is 'n goeie idee:)

Alpha
28-06-11, 16:36
Ongelukkig is dit nie so maklik nie. Ek het 'n Duitse forum wat 1,5 miljoen poste. Hierdie boodskappe is natuurlik ook beskikbaar in alle tale verkoop. So grondslag te praat as 'n basis. Ek weet dat ek kan 50 nuwe forums enigste redes wat maak nie sin nie. Wat moet ek leeg 50 nuwe forums redes, maar as ek het 1,5 miljoen plasings as inhoud? Maar net in een taal ;) Hierdie inhoud is 'n faktor wat die rekeninge kan in verskillende tale vertaal vermenigvuldig word. Slegs die 100x beter werk op 'n aparte gebiede waarop die Raad wat dan die saamgestel onafhanklik kan voortgaan om te ontwikkel. Die eerste koste is sekondêr. Die Duitse forum het minder bediener koste 100-200 **** meriete. As 'n Engelse afskrif waardigheid bereik selfs 10% van wat nog winsgewend wees. Daar is geen forums op die nuwe bediener koste aan die bestaande bedieners is onderbenut voldoende reserwes. Dit sou net die lisensiëring koste. Ook, ek wil nie 50 forums op een slag maak altyd 'n spesiale een deur die ander ;) maar ek dink ek 'n oplossing gevind het. in htaccess

#RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]

Moet werk. Maar terug na die onderwerp OK, ek sal myself probeer iemand wat die forums URL's kan integreer in die sitemap te vind. Dan sal ek koop vBET. Dankie vir die hulp ;) en dankie vir hierdie groot program

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations