PDA

View Full Version: Opgelos Uitreiking met PM's stuur deur vBSHOP!

Taurus
01-06-11, 10:23
Ek opgegradeer my vbShop (Van Dragonbyte Technologies) en nou het ek hierdie <VB SNTA> kodes weer in al die PM's gestuur deur hierdie mod. Ek heg 'n paar screenshots. Help my asseblief om dit op te los. Dit gebeur slegs as 'n lid te word is die gebruik van' n ander taal as standaard. Thank you.

http://creativx.net/forums/imagehosting/34de6037abc356.png

Pop-up

http://creativx.net/forums/imagehosting/34de6037aaade3.png

Wanneer jy probeer om te antwoord op een van hierdie het ek 'n foutboodskap kry, as gevolg van die gebruikersnaam tussen hierdie kodes

http://creativx.net/forums/imagehosting/34de604d459950.png

vBET
02-06-11, 22:37
Asseblief PM toegang tot die details Admin CP en FTP + presiese instruksies hoe om die probleem op te reproduseer. Wat om te doen om so 'n outomaties gegenereer info (is dit outomaties gegenereer word) te hê ... Kort - stuur asseblief meer besonderhede waar om dit te vind en hoe om dit te reproduseer.

vBET
07-06-11, 14:54
OK ek weet waar nm is in vbshop stuur. Dit is in die lêer: / dbtech / vbshop / includes / class_items_core.php
Ek kan vinnig integrasie maak op vbshop kant. Dit is genoeg om 'n reël van die kode voor te lê aan hierdie lyn:

$ Userids = ontplof (',', $ this-> config ['notifications');
En as 'n addisionele lyn sit dit:

$ Koper ['username'] = & str_replace (skikking ('', '"),'', $ Koper ['username']);
Dit is reeds getoets en ingesluit in jou forum.

Ek kan ook 'n bietjie meer ondersoek en om uit te vind watter deel van vBET kode ondeursigtig dit, maar nog steeds' n oplossing sal spesiale integrasie vereis ... Aan hulle kant wil beskryf of op vBET kant deur 'n paar toestand by te voeg. Ons kan nie net sluit dit in 'n amptelike vBET kode, want dit is net oor hierdie een plugin.

Vertel hierdie oplossing is OK?

PS.
Dit het die effek slegs vir nuwe PM - ou een is net gebreek. Jy kan dit korrek op die databasis deur SQL query as jy wil.

Taurus
07-06-11, 17:45
Dankie Migal. Lyk word groot werk nou!

vBET
08-06-11, 07:29
OK so - ons is nie in staat is om hierdie kwessie buite jou forum om voort te plant. So as jy wil hê ons moet 'n bietjie meer ondersoek en probeer om beter oplossing wat nie nodig om te onthou oor die bykomende integrasie stappe te vind, dan kan ons dit doen op jou forum. Ek is regtig nie seker sal dit moontlik wees om sonder spesiale integrasie stappe nie, maar as jy wil dat ons meer om te kyk en sal vir jou 'n forum te deel, dan kan ons bietjie meer tyd spandeer vir hierdie.

As dit genoeg is - Ek sal n nuwe draad in die integrasie artikel skryf, sodat dit maklik beskikbaar sal wees in die toekoms.

Eenvoudigste ding van die kursus is om net af van die opsie om te gebruikers name nie vertaal nie, maar dit lyk nie te goeie idee te wees;)

Taurus
09-06-11, 00:43
Op hierdie stadium lyk dit asof genoeg Migal. Ek sal 'n ogie uit vir enige probleme, maar dit lyk tot dusver opgelos moet word. Dankie weereens.

vBET
09-06-11, 01:18
OK so - die opstel van hierdie op te los:) Geniet vBET! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1