PDA

View Full Version: Opgelos Maak nie verwyder die nie-translate tag vir die titel, standaard taal



Lundgren
15-05-11, 22:37
vBET 4.3.0 seems to handle the < !--vBET_SNTA--> (Minus die ruimte van die kursus) tag vir die titel merker in Forum Home verkeerd.

As ek die geen translate tag, die blad in die leser teenwoordig is 'n onvertaalde teks vir vertaal tale korrek. Maar vir die forum standaard languge (ten minste wanneer dit is Engels) toon die etikette in die blad. vBET mis om die tag weg te stroop.

Firefox 4.0.1 en Opera 11,10

kamilkurczak
17-05-11, 08:06
Hallo,

Please - ek nodig url aan die draad of 'n bladsy met hierdie kwessie:)
Danksy

Lundgren
17-05-11, 09:50
PM met URL gestuur:)

vBET
29-05-11, 14:58
Is jy notranslate tag gebruik in die draad titel? Dit moet nie daar nie gebruik word! Neem asseblief kennis dat ti wat jy wil behou titel nie vertaal dan moet jy langtitle gebruik om met taal-kode wat nie bestaan nie, in voorbeeld [langtitle = nie] (sonder spasie). Neem asseblief kennis dat vBulletin nie ondersteun tags in titels op alle. Ons het baie moeite langtitle tag te ondersteun in die titel, en dit is slegs ondersteun merker in die titel. Vir betroubaarheid en prestasie ons ondersteun nie vertaling van die titels deur dieselfde BBCode vir vertaling - so sal ook deur langtitle BBCode.

Vertel het dit help. As ek iets verkeerd verstaan, dan kan jy stuur URL bladsy toe ons die kwessie kan sien.

Lundgren
31-05-11, 08:38
Nee, ek praat nie oor die onderwerp Titel nie. Ek praat oor die toedraai vboptions.bbtitle met die VBET_SNTA tag in die FORUMHOME sjabloon deel.

As jy op soek na 'n vertaalde bladsy korrek is alles hanteer, sodat die addon is beslis die lees van die tag. :) Maar as ek kyk na die forum bladsy met die forum standaard taal, is dit korrek hanteer word oral, maar die een toegedraai in die HTML-tag Titel, waar dit nie verwyder die tag wanneer dit nie nodig is nie.

So wat ek probeer te hou onvertaalde, is die forum se naam (Opsie -> Inhoud -> Forum Naam).

Ek stuur vir jou 'n PM met' n skakel.

vBET
02-06-11, 13:28
OK Ek sien dit nadat jy skakel in die PM stuur. Twee dinge:
1. Dit is skadeloos, want dit is net HTML kommentaar
2. Natuurlik gaan ons dit nader en korrek is - die seun ek sal jou gee meer besonderhede.

vBET
03-06-11, 21:32
Gereproduseer en opgelos:) Oplossing sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

Vir quick fix asseblief:
1. Open / includes / vbenterprisetransaltor_functions_hooks.php
2. Search:

$output =& str_replace(array('', '"),'', $ Uitset);
3. Vervang deur:

$output =& str_replace(array('', '', '"),'', $ Uitset);

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1