PDA

View Full Version: Opgelos Clearing gas kas gee hierdie fout

Simon Lloyd
05-03-11, 12:17
Hi almal wanneer ek duidelik gas cach nie ek kry hierdie foute:
Waarskuwing: Onwettige offset soort in isset of leë in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarskuwing: Onwettige offset soort in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

Ek kry die Sam wanneer die skoonmaak van databasis kas!

Enige idees hoekom?

Groete,
Simon

kamilkurczak
05-03-11, 14:11
Hier het jy 'n bevestigde oplossing:

Simon Lloyd
05-03-11, 18:10
Ek kennisgewing in daardie draad wat jy sê dat dit nie 'n oplossing is, is dit net verberg die fout!

Wanneer is die volgende vrylating uit wat sorg van hierdie?

kamilkurczak
07-03-11, 09:06
Hello - warningh van Google - niks sleg nie, dit is wat verband hou met die bediener instellings, maar die nuwe Communique sal dit elimineer. Ons is op die stadium van die toets van 'n nuwe weergawe. Communique sal baie binnekort.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1