PDA

View Full Version: Opgelos Na die opgradering, Google alle indeks verwyder



krwetatnt
27-01-11, 01:17
Hi,


Nadat ek opgradeer na betaalde lisensie met die installasie Service voor een binnekort beskikbaar, het ek uitgevind het gister gesê Google verwyder alle taranslated bladsye vorm die indeks en die visitrs droped van 45.000 tot 12.000 gister.

jy kan check vir wat in Google ex.




site:forum.krwetatnt.net/es/

site:forum.krwetatnt.net/en/

site:forum.krwetatnt.net/hu/

site:forum.krwetatnt.net/nl/

site:forum.krwetatnt.net/iw/

and all languge eccept arapic


vBET
27-01-11, 08:51
Jammer, maar ek weet nie wat jy skryf oor nie. Ek nagegaan eerste navraag:
site: forum.krwetatnt.net / es / - ongeveer 10 700 resultate

PS.
Ek stel voor om vlae te skuif na 'n ander plek - jou gebruikers sal nie sien dat hulle nou totdat hulle sluit jou add.

krwetatnt
27-01-11, 10:32
Alle ander navrae is om meer as 100,000 resultate vir enige taal en dit is nou nul.

vBET
27-01-11, 14:49
Gee asseblief jou hele robots.txt inhoud.

vBET
27-01-11, 17:08
Ook het ek sien 'n paar bladsye nie werk nie, soos: http://forum.krwetatnt.net/pl/thread135668.html
Dit eindig met die databasis fout. Let asseblief vertel wat is fout boodskap wat na julle toe kom in e-pos.

krwetatnt
28-01-11, 05:57
Gee asseblief jou hele robots.txt inhoud.




User-agent: *
Disallow:




Ook ek sien sommige bladsye is nie werk nie, soos: Wyjaśnić zdjęcia rzucił urządzenie ek ponownie zainstalować stelsel vensters Bez CD (http://forum.krwetatnt.net/pl/thread135668.html)
Dit eindig met die databasis fout. Let asseblief vertel wat is fout boodskap wat na julle toe kom in e-pos.


alle foute Inligting oor MySQL bediener weg gegaan het

soos hierdie




UPDATE session
SET lastactivity = 1296167072, location = '/showthread.php?p=1720707', inthread = 615608, incalendar = 0, badlocation = 0
WHERE sessionhash = '8ed2347f3982144802884331f96af458';

MySQL Error : MySQL server has gone away
Error Number : 2006
Request Date : Friday, January 28th 2011 @ 05:24:32 AM
Error Date : Friday, January 28th 2011 @ 05:25:14 AM
Script : http://forum.krwetatnt.net/thread615608-post1720707.html


kamilkurczak
28-01-11, 10:40
Hier het jy 'n oplossing wat om te doen wanneer jy dit MySQL fout:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post3105

vBET
28-01-11, 14:09
Kamil het jou antwoord oor hoe databasis foute op te los. Heel waarskynlik was dit die oorsaak van die Google-kwessie. Jy betaal het vBET oor 'n maand op jou forum nie reggestel databasis foute - so dit was lank genoeg vir Google bladsye te besoek en te sien dat meeste van diegene wat nie werk nie. Dit is waarom ek dink dit is die oorsaak van die probleem.

Asseblief braak instruksies oor die databasis foute en bevestig is reggestel word.

Oor jou robots.txt - is lyk fyn - laat almal jou forum te kruip.

krwetatnt
28-01-11, 19:03
Hier het jy 'n oplossing wat om te doen wanneer jy dit MySQL fout:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post3105


Ek wil glo As die probleem het met my vorige bediener voor 8 maande, maar nou is dit minder as 30 e-pos per dag van al my sites.

My currnt bediener is dual processor Quad-core Xeon Westmere 5650 met 4 *** DDR3 RAM en 3 × 300GB SA-SCSI 15K rpm hardeskyf.

Ek het ook nog 'n nuwe forum met' n vrye lisensie van VBET op dieselfde server en sy geïndexeerde bladsye nie verwyder.


site:rapiddownload.co/vb/af

kamilkurczak
31-01-11, 11:24
En wat van hierdie oplossing? kan jy dit bevestig?

krwetatnt
31-01-11, 16:13
En wat van hierdie oplossing? kan jy dit bevestig?

Watter oplossing?
As jy bedoel MySQL-fout: Daar is geen fout

kamilkurczak
01-02-11, 12:04
Jou bladsye nie geïndekseer is waarskynlik deur hierdie MySQL fout.
As jy geskryf het - op die ander forum dit werk, so moet asseblief probeer om my oplossing vir die gebruik van my vorige pos, en probeer om hierdie MySQL fout uit te skakel en daarna - bevestig dit hier.
Dankie.

krwetatnt
02-02-11, 03:01
Jou bladsye nie geïndekseer is waarskynlik deur hierdie MySQL fout.
As jy geskryf het - op die ander forum dit werk, so moet asseblief probeer om my oplossing vir die gebruik van my vorige pos, en probeer om hierdie MySQL fout uit te skakel en daarna - bevestig dit hier.
Dankie.

Ek het gevra my gasheer verskaffer te keur
max_allowed_packet

wait_timeout
of enige veranderlike maak MySQL bediener het fout gegaan en hy het gesê dat alles is ok.

Ek het die toets met googletest.php lêer en die resultaat is




Starting translation test
Test result: {"responseData": {"translatedText":"mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test error:
Connection time (ms): 39.6818847656

kamilkurczak
11-02-11, 13:06
Hallo,
Het jy nog steeds hierdie probleem of nie? Nou - draad is opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.
Danksy

krwetatnt
15-02-11, 10:48
Hallo,
Het jy nog steeds hierdie probleem of nie? Nou - draad is opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.
Danksy

Dankie, dit opgelos.

kamilkurczak
21-02-11, 09:17
dankie vir jou bevestiging:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations