PDA

View Full Version: Reeds voorgestel E-pos Translation dringend nodig



StarBuG
22-10-10, 21:12
Hallo

Ek het 'n Duitse Forum en slegs gebruik van Engels as taal vir die motor vertaling.

Maar elke Engelse persoon wat probeer om te registreer, het 'n groot probleem wanneer hulle die Duitse aktivering e-pos ontvang.

Dit is 'n baie belangrike funksie vir' n multi-taal forum wat ontbreek!

Ek hoop dat jy regtig konsentreer om saam te werk om daardie probleem op te los

Danksy

StarBuG

vBET
22-10-10, 21:20
Hi.

Ons is bewus daarvan oor dat en dankie vir die behoud van ons aandag op wat belangrik is vir ons kliƫnte:)

Dit is reeds voorgestel en aanvaar. Ek kan jou verseker dat ons dit sal werk. Moet nie sperdatum vir dit nou. Ons is die huur van 'n ander persoon - vBET groter en beter. So, nadat ons klaar is die proses van die werf sal ons fokus op die nuwe funksies vir vBET:)

dacho
05-12-10, 19:18
Enige nuus oor hierdie? Is dit moontlik dat hulle die pos, geregistreerde gebruiker taal vertaling stuur?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations