Merhaba Peki, o zaman Alman bile çalışabilen bir deneyin, nasıl google da görelim. Tisiman Hallo Na, dann versuch ich es auch mal in deutscher Sprache, mal schauen wie google damit auskommt. Tisiman
Google gerçekten belli değil sizin kiti ile birlikte Sen ne yazık ki, Alman gayet iyi yazmak zorunda. Düzenleme: çeviri tam olarak bir anlam ifade Google kommt mit deinem Satz nicht wirklich klar Man muss schon perfektes gutes deutsch schreiben, leider. Edit: Die Übersetzung macht voll keinen Sinn
Ben parça bulunmaktadır bir mektup veya belge yazmak nereye deneyebilirsiniz? nasıl çalıştığını test etmek için. kendim ve ben Romanya ve Macaristan'da yaşayan arkadaşlara yazacağız bu uygulamada kullanılabilir. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern .
Nickli Üyeden mikael Ben parça bulunmaktadır bir mektup veya belge yazmak nereye deneyebilirsiniz? nasıl çalıştığını test etmek için. kendim ve ben Romanya ve Macaristan'da yaşayan arkadaşlara yazacağız bu uygulamada kullanılabilir. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern . Burada örnekte Bu bölümde yeni bir test konuları oluşturmak için çekinmeyin.
Merhaba, test Ciao, prova
Merhaba! svyazi kontrol edin! Привет! проверка связи!
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة
Etiket Bulutu
Forum Kuralları