Benim dil vBET Forum, metin deftere nakledip gönderme, metni keser kötü burada Portekizce için değiştirildi, tek parça halinde değil. Burada yayınlamak için 3 kez metni düzenlemek zorunda. Eğer sen istemek daha iyi açıklamak için bir video gönderebilirsiniz. Eu alterei meu idioma para o Português aqui no fórum vBET, más sempre que eu posto o texto e envio, o texto vai cortado, não vai inteiro. Eu tenho que editar 3 vezes o texto para conseguir publicá-lo aqui. Se quiser posso postar um vídeo para explicar melhor.
Last edited by Marcin Kalak; 25-05-15 at 08:58. Nedeni: tamir biçim kodları
Tarayıcınızda çerezleri temizlemek için deneyin. Başka bir tarayıcı üzerinde görünür sorun olmadığını kontrol edin.
Marcin, Zaten temizlenmiş kurabiye ve başka bir tarayıcı ile çalıştı, bu sorunu olan tek kişi olduğumu merak ediyorum? Marcin, Já limpei os coockies e já tentei com outro navegador, será que só eu que estou com este problema?
Başkası benzer bir sorun bildirmedi ve yeniden olamaz.
Bu sorun bir sonraki sürümde giderilecektir.
Próxima versiyon, vocês o-ecek resolvido na conseguiram reproduzi-lo que evet o problem. Hangi verano que é o ocasiona esse hotel nas mensagens? Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
Sorun tercüme sayfalarında UTF veritabanında kötü kodlama oldu. Bir çözüm üzerinde çalışıyoruz. Bizim forumda sorun ortaya çıkmaz.
Etiket Bulutu
Forum Kuralları