Det är faktiskt om olika stil som används av olika användare, så om en stil som lagras i vbet Fullständig Arkiv cache för rum (till exempel grön stil), och andra användare öppna forumet med olika stil som standard (till exempel blå stil), den andra användare kommer fortfarande att få den första personen stil lagrad i stil (den gröna stilen, inte den blå stil)
Det är en av de mest populära mod i vb.org Mobile Device Style Uppdrag
dess autodetektera om användaren med hjälp av mobiltelefon (inte pc) för användning Mobil super ljus hy / stil, Inte använder standard
dess inte arbetar sedan med hjälp av vbet Fullständig Arkiv Cache för gäster, eftersom den stil som lagras i filer använder standard stil, så användaren med hjälp Mobiltelefon öppna stil som lagras i filer som är för, är det oftast standard format (för PC stil)
att mod arbeta igen när jag inaktiverar vbet Fullständig Arkiv Cache för gäster, ta bort Chace och chmod 755 igen vbet_guestcache mappen
Jag försöker fortfarande kan det mod (eller annan stil används av olika användare) arbetsdagar, men full Chace arbetar också, så kanske göra lagrade filer Chace med stil också, bara av användare med samma stil
om det fortfarande inte svårt att förstå Hör av dig, kommer jag att försöka göra det tydligare