Jag har samma problem.
Jag använder Vbseo 3.5.2 och webbplatskarta 2,6 beta 2
Sitemap generator fungerar inte. Det börjar och inte komplett.
Jag har samma problem.
Jag använder Vbseo 3.5.2 och webbplatskarta 2,6 beta 2
Sitemap generator fungerar inte. Det börjar och inte komplett.
Är det generera ett ämne länkar? Om du har massor av länkar och sidkarta generation tar lång tid det kan inte ha tid att slutföra. Kontrollera inte fortsätta det när du utlösa det igen. Om ja och är klar inom två eller flera förfrågningar, bör du överväga att ge mer tid för utvärdering.
Om inte - vänligen se till att koden förändringar är lämpliga.
Jag har "VBSEO sitemap v3.0 generator guld". Det finns ingen kod som du nämnde på första sidan i sin vbseo_sitemap.php fil.
Det finns lite kod så här:vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid] Totalt antal inlägg: $ totalposts, sidor: $ totalpages, Visningar: $ threadrow [utsikt] $ före");
Ska jag sätta in koden på första sidan i närheten av den koden, tack?$ Addons = preg_split ("# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions ['vbseo_sm_addons']);
vbseo_set_sitemap_type ("addon ');
foreach ($ addons som $ addon)
if ($ addon & & file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. $ addon))
{
vbseo_log_entry ("[addon module] $ addon", true);
inkludera (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON $ addon.)
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ['vbseo_sm_ping'])
{
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ("Sidkarta har skapats <a href="index.php"> Klicka här för att återvända </ a>. ', true);
Jag har precis skickat ett mail till kontakt på vbent *** slator.com om detta. Tack!
hej,
lösningen för 3,0-versionen av sitemap generator är ok, men Gold Edition - inte testad.
Jag ska kolla upp det
All utveckling, tack?
ok jag kommer leta efter dig
Samma med mig. Generatorn startar och kommer upp med
i samma ögonblick som jag klickar på knappen (så jag antar att det ekade resultatet med 372 sekunder måste definitivt fel) - och sedan dör. Ingen XML är skapat, inga pingar, ingenting. php_value max_execution_time är satt till 540."[AVSNITT START] showthread [18,484.1 Kb medlemmar används] [372.670 s (372.670 s)]"
Och förresten: Jag kontaktade vbseo stöd för detta. De svarade med detta:
Låter som vBET och vbSEO skulle ha några meningsskiljaktigheter ..Ursprungligen postat av vbseo Support