Hej - Jag hittade en intressant sak. Det verkar som ditt forum är missconfigurated.
När du inaktiverar vBulleitn GZIP av AdminCP alternativ GZIP HTML-utgång sedan ditt produktionen fortfarande är zippad. Du kan se det här:
GZip Test
OBS: Det är tydligt beskrivs i vBulletin alternativ:
Om du redan använder mod_gzip eller mod_deflate på din server, aktivera inte detta alternativ.
Så just nu verkar det som om du har en av dem på, eftersom produktionen är zippade ändå. Och detta är förmodligen orsaken till problem med vBET gäst cache - det är dubbelt zippade så webbläsare blir galen med det.
När vB GZIP är avstängd Gäst cache fungerar fortfarande du har några konflikter och man kan se då detta felmeddelande:
Code:
Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
Denna konflikt handlar om krok global_complete. Jag började leta som mod är i konflikt, men du bara har dem för mycket ... Vi kan hjälpa dig när du bestämma vilken mod skapar denna konflikt. För att göra detta måste du kontrollera alla insticksprogram för global_complete hook och om det använder in_array funktion - sedan inaktivera den och kontrollera gör fel uppstår fortfarande. Om inte så har du hittat skyldige. vBET inte har en sådan funktion i vår kod, så någon annan mod är ansvarig för detta. Om du vill hitta den - först inaktivera vB GZIP (i trimmas på den igen precis som du hade innan). Sedan aktivera Gäst cache och utseende. Bästa är att knytnäve hitta kroken som kan vara skyldig - inaktivera den, aktivera Gäst cache och om problemet kvarstår, sedan snabbt stänga av Gäst cache (så att användarna inte kommer att se denna fråga). Av coure du testa den i webbläsaren där du inte loggat in
Detta är allt vad jag kan göra. Just nu verkar det som om problemet orsakas av fel vBulletin konfiguration - du använder vB GZIP och några andra också vad som inte är tillåtet enligt vB dokumentation.
Även problem med Gäst cache och inaktivera vB GZIP är relaterat till någon mod konflikt. Vi ansvarar inte för kod för andra mods. Vi hjälper dig gärna men först vänligen avgöra vilken mod som orsakar denna konflikt. Detta kan också inte strider utan helt enkelt fel i denna andra mod, men när Gäst cachen är på då detta fel kommer att mata ut istället för att fel fil (spekulation). Hur som helst - det måste bestämmas och för att det orsakas av andra mod vi är inte ansvariga för det. Vi spenderar redan mycket tid på denna fråga som tycks vara precis fel konfiguration av din server och hoppas att du förstår varför vi först be dig att bestämma vilken mod skapar konflikt på forumet som har massor av mods.
Jag förstår att för dig att det vore bäst om vi gör allt, men hoppas att ni också förstå att vi vBET stöder inte alla möjliga mods och konfigurationer server stöd. Så om du vill använda Gäst Cache måste du först konfigurera lämpligt din server (endast använda en GZIP - VB eller externa, inte monter). Och se vilka mod orsakar felmeddelande (vB GZIP av och Gäst-cache på) - vi kommer att titta där för att hjälpa dig när du bestämmer vilken som är skyldig.
Ange din feedback.