Observera att det du inte integrera vBET med vBSEO, så kommer det fungera, men länkar kommer inte att översättas. II är bättre för din SEO för att integrera och har länkar översatt, så vi råd här. Om du har problem med integrationen - första se till att du gjort allt som det visas. Sedan öppnar ny tråd med felrapport för det. Också skriv som vBSEO version du använder.
Om standard stilar för forum. Första - tala om är det också inte fungerar när gästen cachen är inaktiverad. 2: a - beskriv hur du parade standard stil med forum? Är det någon vBuletn konfiguration (var) eller om det görs av en del mod. Vi behöver information för att kunna återskapa problemet och lösa det. Också vi behöver veta är det verkligen en bugg eller något integrationsfråga.
Senast redigerad av vBET; 16-08-10 på 22:43.
Hello:
Jag ändra alternativet: Använd Fullständig Arkiv cache för rum (BETA!) nr
Jag standardinställningar stilar från vBulletin normala funktioner. inga mods.
Du kan testa detta: Gå till admincp-Forum och moderatorer.
Ta några forum och sätta personlig stil för alla forum.
Ställ Rewrite val av användaren: ja
Om du skriver på detta forum stilen förändringar. Oavsett vilken stil använder du just nu.
Nu spelar, t fungerar.
Tack så mycket
du menar. forum stil själv välja av användaren? Jag måste vara inloggad eller inte?
Nej, det är inte nödvändigt.
Du kan se detta i min sida:
aquaterraria.com - INICIO
Den här sidan har tre allmänna stilar, användarna kan välja de:
vit
Grön
Brun
Om du går till forumet:
Dendrobates
Stilen förändringar (färg, header ...). Denna stil är endast för detta forum och användaren kan inte välja det.
När jag aktiv Vber, inte fungerar.
Har du en vBET actived nu? eller inte? eftersom jag var på din webbplats och denna stil är workng bara på huvudsidan.