Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Använd Fullständig Arkiv cache för rum (BETA!)

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg

Default Använd Fullständig Arkiv cache för rum (BETA!)

när denna slås på gästerna cant välja stil

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

ok, bekräftades.
    Jag reproduceras det på mitt prov forum. Nu kommer vi att arbeta på en lösning. Vi kommer att försöka åtgärda det.

någon fix för detta? Jag behöver använda denna cache alternativet istället för db

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ja. Det är redan löst och kommer att inkluderas i nästa utgåva. För snabb lösning:
    1. Redigera filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2. Sök:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.'.html'
    3. Ersätt med:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.$vbulletin->userinfo['styleid'].'.html'
    4. (Valfritt, men rekommenderas) ta Bort hela guest cache-katalog och kopiera in det igen från vBET paket (kom ihåg om immunitet) - vi byter filer konventioner namn (styleid inkluderade) så gamla filer inte ska användas längre och det blir bara midjan i rymden. Observera att nästa utgåva kommer att ha automatisk gamla filer renare ingår.
    Senast redigerad av vBET; 30-07-1021:20.

ok men vi bör inte cachen standard forumet lang eller inte?

oops jag ser bara ett fel i översatta sidor inlägg visar den var skriven på 1903 lol 1903/06/10, 16:02 i min def lang den visar 03-06-10, 16:02
    Senast redigerad av tsak76; 30-07-1023:18.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •