Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: vbet_guestcache för stor lägger ett tomt kommando i cPanel

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default vbet_guestcache för stor lägger ett tomt kommando i cPanel

vbet_guestcache för stor lägger ett tomt kommando i cPanel

Det tog mig fyra timmar på en quad riggad server för att tömma (manuellt) innehåll, detta är överdrivet och jag känner att någon form av komprimering som behövs här och med den vbet tabeller cache och en annan sak vad sägs om att lägga till en spolknapp för att detta ska i admincp?

det gäller

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

ok, men jag förstår inte exacly,

Du skriver att du inte har alternativ i admincp (fråga) eller föreslå att lägga till en ny funktion? (Spolknapp)
    om ja flyttar jag ett ämne att begäran funktioner

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Istället tömma borden manuellt från min dmin kan du lägga till en möjlighet att spola den i admincp?
    Hälsningar

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi har redan begäran om att minska storleken på gästen fallet och även lägga till möjlighet att rensa databasen cache från Admin CP - alla accepterade

Observera att i denna stund för att minska gäst cachen kan du helt enkelt lägga till fler sidor att ignorera. Och för att minska databas cache bara byta cache tid att leva till mindre. Men i monter fall kommer det att få negativ inverkan på prestandan, eftersom fler ofta leder til tas från Google vad tar mycket mer tid.

Reg.datum
    Oktober 2009

Dessutom - du skrev redan samma sak i tråden där detta redan föreslagit (precis här: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3867)

VÄNLIGEN stoppa skräppost! Denna tråd kommer att tas bort inom kort - det är nog med när du sätter din information en gång

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det finns ingen anledning att vara oförskämd eftersom vi inte lever på 1940-talet du vet, och jag är inte spam, om någon skulle svara snabbare skulle det inte vara nödvändigt att upprepa det om och om och dessutom vi talar om 2 olika saker.

I en annan tråd du sa att du skulle göra en databas flusher vi aldrig pratade om ftp vbet_guestcache filen deleter i admincp?!?

Vad sägs om mina andra problem i de översatta titlarna -> F.. ., Jag väntar fortfarande på ett svar.

Hälsningar

Reg.datum
    Oktober 2009

Ledsen om du tog min kommentar som råhet. Det var inte min avsikt. Ta mina ursäkter för det. Jag ville bara göra dig synlig för att inte skriva om samma fråga på flera ställen, eftersom jag redan frågat dig om detta innan och förklarade att det bara gör oreda på forum och i vårt team, och det är därför vi har att städa sådana saker. En tråd per en fråga är tillräckligt. Annars har vi problem med att hantera den och med att koppla det till vår personal. Det är därför jag gjorde det djärva och i övre fall - Jag har redan bett dig om att inte skriva samma information flera gånger (vad på detta forum är att betrakta som spam och om minst flera andra som jag vet också) och slogs om att du missar det förut . Bara ville inte att du missar det nu.

Redan nu är jag vaknar du måste bekräfta att någon annan 2 trådar som du egentligen om en fråga eller inte (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3705) ... Och det hänger så sedan veckor (här du skriver att du är wayting för våra svar - Titta där är vi wayting för din sedan 2 veckor ). Att skriva flera gånger om en fråga du bara gör det längre tid att utvärdera inte snabbare. Så bara snälla sluta göra det och om du har ett problem - att göra tråd om det - bara 1 - vi kommer att hantera det. Det är därför vi har status om ut tråden - för att vara säker gör något fortfarande kräver vår uppmärksamhet eller inte.

Återigen ledsen om du tog min kommentar inte så bra Och verkligen tack för din kommentar om detta - kommer jag att lägga mer uppmärksamhet för att göra sådana frågor mer försiktigt. Hoppas vi kan bygga våra framtida relationer med förståelse och goda känslor

Om frågor som fortfarande håller på - under länken bekräfta gör det är samma sak som i andra vår tråd. Och i 2: a en så skicka nödvändiga uppgifter som jag bara frågade om igår. Jag var på semester på havet så jag kunde inte lösa några problem och Kamil arbetade på många frågor i samma tid. Nu när jag är tillbaka det ska göras snabbt

Och du har rätt - du inte skrev om Admin CP-cache rensa tidigare. Det var redan ställts i andra tråden av någon annan, så jag ställer in här status som redan föreslagits.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •