Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Problem integration reviewpost / PhotoPost

Default Problem integration reviewpost / PhotoPost

Hej,
    Jag har precis köpt din mod och det fungerar bra på forum, men jag följer dina instruktioner för att aktivera översättningar till andra mods, men jag måste göra someting fel.
    forum mapp:
    : / / Min domän / forum

Mod mappar (här är problemet):
    : / / Min domän / opiniones
    Det är som PhotoPost, kallas reviewpost.

Jag gjorde detta:
    # I vBET paket / do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php förändring "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH" till din fulla forum sökvägen.
    Använd inte "/" på slutet. Om du inte vet vad som är din väg, se nedan för instruktioner.
    # Kopiera vbenterprisetranslator_front_controller.php filen till katalogen används av mod i URL

Då jag tappar bort mig. Detta är min htaccess i / opiniones:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Omdirigeras =
    RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Omdirigeras = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = sant
    RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = sant [L, QSA]

Vad jag gör fel?
    Tack
    Ah, jag har också definieras i admincp de mappar / opiniones / och / fotos / i hålla kataloger och spårning URL och URL-spårning utanför forumet katalog
    Senast redigerad av pepito69; 04-07-1013:24.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Här har ni en lösning.
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1790

Snälla, hitta den här delen av detta inlägg:
    Code:
    How to integrate vBET exactly with this mod:

* PhotoPost - see instructions for case 4 and 5

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Exakt - phopopost inte stöder global_complete krok Vänligen träda Kamil är ledtråd - hittar du det alla nödvändiga steg för att integrera. Testad och fungerar

Jag ska prova det i morgon och kommer att säga, och tack.

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Exakt - phopopost inte stöder global_complete krok Vänligen träda Kamil är ledtråd - hittar du det alla nödvändiga steg för att integrera. Testad och fungerar
    kan u berätta exakt vad de ska göra för att intergrate med PhotoPost Pro, sitt i mappen / bilder / vad du ska skriva i htaccess i / bilder? BTW jag använder PhotoPost pro
    Senast redigerad av tsak76; 06-07-1023:34.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Instruktionerna är ppropriate för PhotoPost Pro version.

Om det exakta innehållet - allt beskrivs i anvisningarna. Tala om exakt vilka steg interation du inte förstår och vi kommer att beskriva det bättre för dig.

Notera även att om du vill att vi ska göra det åt dig på din server, då kan du använda intgration tjänst för $ 30 (). Men vi uppmanar dig att träda instruktioner och spara dina pengar - vi ger dig vårt gratis online-support, som beskriver varje steg som du inte förstår. I sådana fall bara tala om vilka steg kräver bättre beskrivning? Om du redan gjort det och det inte fungerar - ge oss youe htaccess innehåll efter integration och vi kommer att kontrollera den gör det är OK..

bara berätta för mig vad jag behöver för att sätta i PhotoPost mappen htaccess

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •