Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Innan köp

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Default Innan köp

Hej där,
    Efter att jag har försökt Version: 2.3.1 på mitt test forum och jag fick increadable resultat ökande trafiken från
    1000 till cirka 10.000 på mindre än 20 dayes och jag bestämde mig för att köpa full version med installationen.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Fastän testet forumet är abot 250 MB men det gör många probloplems till min server, hur är mitt forum som är mer än 4 GB.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    så är jag på väg att flytta från denna server
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

Till detta en

Intel Dual Quad Core E5620
    24GB DDR3 RAM (Dual Channel Memory)
    300 GB x 2 SAS 15,000 RPM

Och min första fråga är det tillräckligt eller inte?

Jag tittar på det här forumet
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    och jag finner mellan 40.000 - 90.000 indexerade url för varje språk så fall hur
    stora min databas kommer att vara?

Är det översätta blogg?

Jag har licensierat vBSEO men ännu inte Uppgradering till V 3,5, vad är din recomindation?

Finns det några speciella inställningar för tjänar att be datacenter tidigare?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Observera att kommersiell version av vBET är snabbare än fritt en (optimerade algoritmer, cache, bilder ...). Så om du redan använder fritt ett, då din server resurser kommer att vara för säker nog för betald en.

vBET stöder Bloggar på vB4. I vB3.8 fall kan vi inte fullt ut stöder flerspråkiga gemenskapen eftersom vBulletin inte stöder blogg det längre)se här för detaljer) - Så skriver på olika språk för säker stöds inte på vB3.8 blogg. Jag är inte säker inte översättningen fungerar där, men antar att det bör - du kan be användarna (se länk).

Jag rekommenderar att uppdatera vBSEO till 3,5. Vi har bekräftat att det finns omdirigering slinga frågan under vBET 3.3.4 och vBSEO 3.3.2 - det löser sig självt efter vBSEO uppdatering till 3,5

Om du har några andra frågor - vänligen fråga bara. Vi hjälper dig gärna

Banned
    Reg.datum
    Apr 2011

hej Vbet kan adsense stängas av och använda min egen textads i kommersiell version, vara sjuk köpa närmaste veckorna.
    tack

Banned
    Reg.datum
    Apr 2011

hej Vbet kan flaggorna sättas i huvudet att gilla i demo, plus menyn

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av nic333 View Post
    hej Vbet kan adsense stängas av och använda min egen textads i kommersiell version, vara sjuk köpa närmaste veckorna.
    tack
    AdSense är ur vBET omfattning - det är upp till dig har du det påslaget eller inte. Även du kan ha den påslagen för normal sidor och sätta något annat för översatta sidor - detta kommer att kräva enkla ändringar i mallen som innehåller din annons.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av nic333 View Post
    hej Vbet kan flaggorna sättas i huvudet att gilla i demo, plus menyn
    Ja. Du har separata alternativ var att sätta rullgardinsmenyn och flaggor i rad. Så vad du ser på vårt forum är från konfiguration - du behöver inte göra några ändringar (för standardmall och mallar som standardmall krokar - så i Made lämpligt sätt vBulletin).

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •