Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: vBET allvarligt fel funna!

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Exclamation vBET allvarligt fel funna!

Nu förstår jag varför min hemsida inte indexeras korrekt i 52x.

Med vBet installerat det ger NOT FOUND på alla mina filer arkiv, efter 6 timmar av escluding allt enda mod 1 av 1 den kom ut för detta, jag har tryed 3.33 och 3.34 och utan vBet mitt arkiv fungerar bra..

Snälla ge mig en fix för detta problem!

Bästa hälsningar

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ingen från vbet personalen här? Jag behöver en fix!

PS. Jag hade inte detta problem med den fria versionen

Hälsningar
    Senast redigerad av mario06; 29-06-1022:38.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hmm jag kan inte återskapa det här problemet. Kan du visa mig hur jag kan göra det?

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag ladda upp min hemsida vänta 5 minuter och jag ska länka dig i pm

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag pm'ed du väntar på ett svar, är vbet påslagen och mitt arkiv trådar ge NOT FOUND (404), så fort du bekräfta detta ska jag stänga av den så att du kan bläddra i arkivet igen så att du kan se själv att det fungerar utan vbet.

det gäller
    Senast redigerad av mario06; 29-06-1022:39.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

kamilkurczak, Jag har väntat här för er också bekräftar felet och du går inte efter 20 minuter utan att svara mig?

Det är inte rätt sätt att behandla betalande kunder!

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag behöver hjälp var är alla?

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hur länge måste jag vänta?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ledsen att du fick vänta. Jag har redan skicka Kamil påminnelse om ditt problem. Observera även att du behöver inte inaktivera hela vBET - det bör vara tillräckligt för att inaktivera bara vBET plugins för arkiv (alla med"arkiv

När jag såg Kamil kunde inte återge den på vår server och bad dig för detaljerade instruktioner om det (behöver vi göra något speciellt för att se den eller bara hela arkivet är nere). Om vi inte kommer att återge den på vår server, kommer vi att ha tillgång detaljer till din Admin CP och FTP för att kunna kontrollera varför det händer och rätta till det.

Även om du har andra plugins (exklusive vBSEO) som använder vissa arkiv krokar försök att tillfälligt stänga av dem plugins och kolla inte vBET att fungera korrekt för arkiven då. Det är att kontrollera har vi en del konfliktfrågor här.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag försökte redan inaktivera vBET arkiv plugin i går, men arkivet är fortfarande bryts när vBET är aktiverat så jag måste inaktivera vBET att få arkivet fungerar.

Problemet är enkel.

1. vBET På
    = Arkiv bruten

2. vBET Off
    = Arkiv arbetar

Som jag sa ovan har jag avinstallerade varenda plugin (1by1) igår och fann vBET vara den skyldige, efter att ha testat jag återställt en backup.

Det finns egentligen inget speciellt att göra för att få den hittades inte (404) fel, allt du behöver till är att gå till ned till höger på sidan och klicka på Arkiv och följa tråg trådarna | inlägg (även som gäst).

För att få tillgång jag inte har problem, låt oss skapa en tid att göra det.

Hälsningar

PS. Jag var tvungen att lägga arkiv | sitemap i min robots.txt eftersom Google började ge mig fel på arkivet slår 17k (404).

PS2. Jag har inte vBSEO installerat Maybee vBET är hooking | letar efter det.

Hälsningar
    Senast redigerad av mario06; 30-06-1010:26.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •