Vi vet var exacly är bugg. Vi hittade den i vbet_global_start funktion i vBET php-fil.
förmodligen, passerar vi en dålig URL till vBulletin funktion (exec_header_redirect).
Michał arbetar med detta.
Vi vet var exacly är bugg. Vi hittade den i vbet_global_start funktion i vBET php-fil.
förmodligen, passerar vi en dålig URL till vBulletin funktion (exec_header_redirect).
Michał arbetar med detta.
Inga problem, vi behöver verkligen en fix för detta problem ASAP
Klar Ledsen att du fick vänta. Lösningen kommer att inkluderas i nästa utgåva. Vi redan använder den på vårt forum, så nytt inlägg omdirigering fungerar bra här.
För snabb fix vänligen:
1. Redigera includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Sök:
3. Ersätt med:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Jag ser i boken som du beskrev två frågor i en tråd. Men Kamil bekräftas endast en av dessa. Tala om exakt hur du markerar forumet läsa. Jag kan bara inte hitta sådana alternativ - förmodligen letar på fel ställe
Jag kollade det på vårt test forum och jag har inte denna bugg. Allting fungerar korrekt.Code:404 error
Så, skicka till Michal (vbet) Full tillgång till din admincp och FTP av PM. Han kommer att försöka hitta en lösning och fixa det!
Tack
Jag väntar fortfarande på svar. inget svar - jag antar att är ok.
Om inte ok, skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen
Denna fråga finns kvar i forumdisplayOm jag klickar på pilen för att gå till nya tjänst för en tråd, det alltid tar mig till första inlägget, inte första olästa inlägget.
Registrera dig på mitt forum och du kommer att se det.
Om jag inaktiverar vbet går problemet borta.
Senast redigerad av Snake; 11-08-10 på 23:39.
Uppgraderas till 3.3.5 och alla webbadresser frågor verkar fast, så inga problem, tack.
ok
tack för bekräftelsen