Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Titel översättning kortades ned i vBadvanced (Senaste inlägg)

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Kan inte du ge mig några andra lösningar? Jag skulle vilja DoItMyself så att jag i framtiden kommer att veta vad jag ska göra utan att besvära någon på varje uppdatering.

Som jag sagt allt jag behöver göra för att åtgärda felet är på Redigera (touch ingenting) sedan spara för att få titeln fungerar korrekt.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av mario06 View Post
    Jag skulle vilja fixa det själv, ge mig några alternativ så att jag kan prova, när jag klickar på redigera tråd (som jag inte röra något) och tryck sedan på spara allt fungerar bra vilket innebär att det är visar rätt.
    Om jag förstått rätt - när titeln är bruten och du gjorde redigera och spara utan att ändra något så är det korrigeras? Och hur det ser ut för nya tråd - är är trasig eller OK?

Också - Jag väntar fortfarande på tillgång detaljer för att kunna lösa denna fråga. I detta ögonblick man håller det själv. Vänligen detaljer PM tillgång så vi kommer att kunna lösa frågan och stänga den.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av mario06 View Post
    Kan inte du ge mig några andra lösningar? Jag skulle vilja DoItMyself så att jag i framtiden kommer att veta vad jag ska göra utan att besvära någon på varje uppdatering.

Som jag sagt allt jag behöver göra för att åtgärda felet är på Redigera (touch ingenting) sedan spara för att få titeln fungerar korrekt.
    Återigen - vi behöver tillgång till ditt forum. Vi måste först hitta orsaken till problemet för att kunna fixa det. Och vi kommer att leta efter lösning som kommer att inkluderas i nästa utgåva - så fyller vi hitta för lösning som inte kräver några förändringar i varje uppdatering.

För tillfället kan vi inte ge dig DoItYourself lösning, eftersom vi inte har lösningen och du håller oss för att hitta den. Om du vill ha det löst - vänligen ge oss tillgång till. Om du är medveten om säkerhetsfrågor, vänligen göra tillfälliga konton för oss, eller ändra lösenord till någon tillfällig, eller skapa testa förekomst av ditt forum med återges fråga.
    Senast redigerad av vBET; 10-08-1000:10. Anledning: typo

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Om jag förstått rätt - när titeln är bruten och du gjorde redigera och spara utan att ändra något så är det korrigeras? Och hur det ser ut för nya tråd - är är trasig eller OK?

Också - Jag väntar fortfarande på tillgång detaljer för att kunna lösa denna fråga. I detta ögonblick man håller det själv. Vänligen detaljer PM tillgång så vi kommer att kunna lösa frågan och stänga den.

För att få det att fungera.

1. Klicka på redigera
    2. Gör ingenting
    3. Bara spara
    = Fungerar 100% vilket innebär att ingenting är trasigt!
    Senast redigerad av kamilkurczak; 19-08-1008:52.

Reg.datum
    Oktober 2009

Så kanske det är redan löst och vad du ser är det bara cachade dåligt resultat från tidigare versioner. Tala om hur det fungerar för helt nya tråd - är resultatet är OK då (utan att göra denna dummy redigera steg). Om OK då tror jag att frågan inte längre finns och vi kan stänga den här frågan

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

inget svar - så jag förstår att är löst. Om inte skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen.

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •