Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 5 av 5 FirstFörst ... 345
Resultat 41 till 43 av 43

Ämne: vBET 3.3.4 släppt

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Mestadels vanligaste är att folk glömde bort att de gjort ändringar i robots.txt 2-3 månader tidigare (ja Google reagerar på sådan tid - det kan gå snabbare om du har super hög sidrankning). Ibland också människor ser på resultaten i Google-sökning - där visas bara uppskattas antalet indexerade sidor, inte den riktiga. Så tillnärmning kan ändra till bättre en och det betyder inte att någon av dina sidor togs bort från index. Också - Google är enorm och har många databaser som från tid till annan uppdateras, replikerad och så vidare - det kan vara enda effekten av att arbeta Googles databas algoritmer. Även Google håller på att förändras är det algoritmer för indexering och dvs det är möjligt att några av er redan indexerade sidor numera betraktas som upprepning av innehåll (det vill säga de flesta sidorna är i 99% samma) och bort från index.

Så länge du inte ser många fel i ditt verktyg för webbansvariga kan du anta att det är just hur Google fungerar. Men om du ser fel - då är det på din sida och då bör du reagera.
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Swedish
    Translated text
    En vecka har gått numret på min webbplats Google har knappast förändrats och även på mycket små upp och ner men kunde inte nå antalet 145 000 (antal veckor sedan där). 2 dagar sedan det höll 145.000. Och idag är 143 tusen. Jag har inte konfigurera eller ändra robots.txt-filen efter 6 månader. och min robots.txt-fil konfigureras enligt följande:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    Den uppdaterade index sitemap status rapporteras som framgångsrik, men Webbadresser in var ökningen Webbadresser i webbindex det avståndet minskas med dagen. Jag vet inte vad som hände mig, kan ni hjälpa mig varför? För jag vet inte varifrån. Jag skulle använda ungefär en månad men vBET 2,10 jag var inte vBSEO webbplatskarta konfiguration som din guide här) Men när jag byter till en kommersiell version 3.3.3 Jag blev intresserad och läsa manualen konfigurationsfilen för webbplatskartan. Inledningsvis med 3.3.3 jag hittade mycket entusiastiska över den stadiga ökningen i indexet Google. Eftersom uppgraderingen till 3.3.4 ska vara ute så här. Jag vet inte varför igen? Hoppas du hjälp. bara 19 fel i rapporteringen tid ur min webbplats i Googles verktyg för webbansvariga
    Original text
    Senast redigerad av haiduongbk; 02-07-1001:51.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av haiduongbk View Post
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Swedish
    Translated text
    En vecka har gått numret på min webbplats Google har knappast förändrats och även på mycket små upp och ner men kunde inte nå antalet 145 000 (antal veckor sedan där). 2 dagar sedan det höll 145.000. Och idag är 143 tusen. Jag har inte konfigurera eller ändra robots.txt-filen efter 6 månader. och min robots.txt-fil konfigureras enligt följande:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    Den uppdaterade index sitemap status rapporteras som framgångsrik, men Webbadresser in var ökningen Webbadresser i webbindex det avståndet minskas med dagen. Jag vet inte vad som hände mig, kan ni hjälpa mig varför? För jag vet inte varifrån. Jag skulle använda ungefär en månad men vBET 2,10 jag var inte vBSEO webbplatskarta konfiguration som din guide här) Men när jag byter till en kommersiell version 3.3.3 Jag blev intresserad och läsa manualen konfigurationsfilen för webbplatskartan. Inledningsvis med 3.3.3 jag hittade mycket entusiastiska över den stadiga ökningen i indexet Google. Eftersom uppgraderingen till 3.3.4 ska vara ute så här. Jag vet inte varför igen? Hoppas du hjälp. bara 19 fel i rapporteringen tid ur min webbplats i Googles verktyg för webbansvariga
    Original text
    Enligt min mening troligen inget händer. Du har inga fel i Verktyg för webbansvariga. 143 000 eller 145 000 - detta ser ut som uppskattning inte riktiga, exakta antalet indexerade sidor. Och om det är uppskattning då beräknas resultaten kan variera. Varifrån du tar dessa siffror?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Snake View Post
    Också en annan bugg, när jag aktiverar vbet, på vissa sidor Ämnesverktyg pauser, dvs länken högst upp - i rullgardinsmenyn raster. Då Ämnesverktyg längst ner i tråden saknas det ikoner. Även "Posta svar" försvinner. Detta buggfixar själv om jag inaktiverar vbet. och det händer bara för gästerna. Tack.

Se här - Eternal "Förvärva nätverksadress" på nätverkskortet - Computer Juice

Sida 5 av 5 FirstFörst ... 345

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •