Dessutom, inte säker på om detta är en stor fråga i mitt Admin CP avsnittet om navigatorn för vBET, visar alla länkar en tom sida, men jag kan redigera dem om jag går igenom vboptions välj sedan därifrån.
Dessutom, inte säker på om detta är en stor fråga i mitt Admin CP avsnittet om navigatorn för vBET, visar alla länkar en tom sida, men jag kan redigera dem om jag går igenom vboptions välj sedan därifrån.
HI. Återigen - det basera sak är att konfigurera vBET arbetar på rätt sätt för forumet sidor. Först då har du möjlighet att på lämpligt sätt integrera den med andra sektioner. Annars kommer du att ha problem hela tiden.
Om ditt forum katalogen phpBB2 - Och jag menar fysiskt på din FTP - du MÅSTE uppsättning Forum katalog exakt / PhpBB2
Om det inte är fysiskt i phpBB2 katalog på din FTP - sedan lämna Forum katalog tomt.
Detta gäller också. Htaccess regler.
Om det orsakar du några frågor - så beskriv dem och vi kommer att stödja dig och leta efter felet är sådant finns. Så länge vBET inte är konfigurerad på rätt sätt vi bara har fel problem och du måste konfigurera den på rätt sätt (enligt parametrar beskrivning i Startsida avsnitt).
Om din admincp problemet - vi har första gången en sådan fråga. Se till att installationen är klar - det vore bäst att bara ladda upp alla filer igen och importera produkter filen igen (som under uppdatering). Om det kommer fortfarande att inträffa, besök detaljer PM tillgång till Admin CP och FTP - vi kommer att kontrollera det och lösa det (även med andra frågor)![]()