Jag får detta i senaste ämnena på vbadvanced
langtitle = SK] F..
eventuella fixes?
Jag får detta i senaste ämnena på vbadvanced
langtitle = SK] F..
eventuella fixes?
Senast redigerad av vBET; 18-06-10 på 10:21. Anledning: BBCode korrigering
Jag skrev inte alla som i föregående inlägg, tror det finns ett problem på detta forum
Jag skrev detta
langtitle = SK] F..
Senast redigerad av vBET; 18-06-10 på 10:22.
Hej Det är inga problem på forumet - du bara sätta fel langtitle BBCode - utan att stänga den. Så - skräp in, skräp ut. Jag redigerade just dina meddelanden vara säker på att det inte finns några trasiga BBcodes
Om frågan vad vBET version använder du? Senaste versionen ska automatiskt lösa den frågan. Ange URL till exakt sida där vi kan se den.
Det visar sånt bara i vbadvanced översatta Senaste inlägg
3.3.4
Jag har inte installerat den speciella plugin som du gjort, jag förmodar att?
Den speciella en är endast för VBA Dynamics. Andra behöver inte det. Kan du se till att denna plugin som du använder är att använda global_complete kroken? Är dessa sidor är översatta? Snälla ge mig adressen till sidan där jag kan se problemet.
Bekräfta gör det är samma fråga som du redan har beskrivits här: http://www.vbenterprisetranslator.co...nt-topics.html
Om ja, då kommer vi att stänga den här en och fortsätta där, eftersom det är längre diskussion.
Ingen bekräftelse - förutsatt att det är samma sak och stänger denna. I fallet om det inte är, skriv här och det kommer att öppnas igen.