ingen traslation
ingen traslation
hej,
Prova den här lösningen http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9
forum språkalternativ du har i admincp -> vBET-> främsta
Senast redigerad av kamilkurczak; 13-06-10 på 13:19.
1. Du har inte träda installationsanvisningar. Du måste konfigurera alternativet Forum språk. Konfigurera helt enkelt mod >>>>>>>> Jag gjorde
2. Du ställer fel skrevs API-nyckel - ställ in lämpligt värde eller ta bort det (rekommenderas inte - bara ställa in det på lämpligt sätt) >>>>>>>> Jag fick den och sätta den
3. Av någon anledning var blockerad av Google >>> Google indexerat min sida men hur vet jag att min webbplats är blockerad
indexering har inget att översättning.
antagligen att du var blockerad av Google.
Tänk på att skriva googletest.php fil och lägga den på din server:
här har du en komplett lösning (med kod)
http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
Resultatet är
Starta översättningsprovet
Testresultat:
Testa fel: Nej URL set!
hej,
Detta är inte en vBET fel, detta är ett misstag från curl.
du måste hitta en lösning på Google efter "ingen url som böjer fel".
Jag har verkligen ingen aning
men vad jag skulle vilja veta
är detta problem kommer från servern inställning? eller någon där?
/ Do-not-upload/tools/googletest.php.
Observera att vi ger här vBET stöd. Om problemet inte är relaterat till vBET vi inte gjort ytterligare undersökningar, annars skulle vi lösa några problem av något barn. Detta är inte vår roll. Just nu vet du var problemet finns. Vänligen undersöka detta. Vi ansvarar endast för vBET kod och om något inte utanför den vi helt enkelt inte kan göras ansvarig för detta.
Jag gjorde lite Google söker efter ditt felmeddelande och hittade en fingervisning om felaktiga statiska namn - det är därför jag ber dig att kolla igen koden för ditt test. Hittade inga andra tips. I slutet ska du bara kontakta webbhotellet för att lösa din server problem. Det kan vara på serverns konfiguration nivå det kan vara på CURL bibliotek bugg. Kan inte berätta.