Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Problem med 3.1.0 har precis köpt!

Exclamation Problem med 3.1.0 har precis köpt!

Tja, jag köpte bara VBet 3.1.0 och när den Vbet Main, jag kan inte komma åt någonting! Det ber mig att skriva min licens nummer, men det finns inte någon knapp för att skicka formuläret efteråt ...

Min installation gick smidigt utan problem men jag är blockerad där. Jag hade oinstallerad version 2 helt innan (produkt och filer).

Vad ska jag göra därifrån? Jag vill använda den nu eftersom jag precis köpt det!
    Senast redigerad av vBET; 05-11-0906:08. Anledning: Fel BBCodes

Och varför ser jag den franska flaggan på mitt tidigare inlägg? Jag skrev mitt budskap på engelska, inte på franska! Jag fattar inte det.

Min standard valda språket här på forumet är engelska, men alla menyer jag ser är på franska! Hur kommer det sig?

Edit: Jag skrev detta meddelande på engelska också men nu skor upp endast på franska ?****** Vad händer???
    Senast redigerad av Cybershaolin; 05-11-0906:09. Anledning: Redigeras för språkproblem igen

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Cybershaolin View Post
    Och varför ser jag den franska flaggan på mitt tidigare inlägg? Jag skrev mitt budskap på engelska, inte på franska! Jag fattar inte det.

Min standard valda språket här på forumet är engelska, men alla menyer jag ser är på franska! Hur kommer det sig?
    Det är för att du berättade mod att det är på franska Genom att ställa lang BBCode manuellt eller automatiskt (genom att sätta standard användaren språk).

Reg.datum
    Oktober 2009

Tja, jag köpte bara VBet 3.1.0 och när den Vbet Main, jag kan inte komma åt någonting! Det ber mig att skriva min licens nummer, men det finns inte någon knapp för att skicka formuläret efteråt ...

Min installation gick smidigt utan problem men jag är blockerad där. Jag hade oinstallerad version 2 helt innan (produkt och filer).

Vad ska jag göra därifrån? Jag vill använda den nu eftersom jag precis köpt det!
    Det är inte normalt. Panelen Alternativ genereras av vBulletin - vänligen ladda om sidan. Om hända igen försöker importera igen produkt fil.
    Se också till att du har CURL installerat på din server (om 2.x jobbade så är det).

I alla problem - bara att fråga och vi hjälper dig gärna

Jo, faktiskt, ville jag testa det lokalt innan du installerar det på min live-forum. Lokalt, även om jag försöker uppdatera sidan, är den enda information jag se på th VBet Huvudnamnrymden licensen grejer. Importera produkten hjälpte inte heller.

Dessutom var jag en av dem som doneras innan 3.1.0 fanns tillgänglig för nedladdning? Var inte vi kunna få en rabatt när 3.x tycks?

På en annan sak, här på ditt eget forum, kan du berätta varför när mitt språk är inställt på engelska, jag ser alla menyer, stolpar, etc på franska? Jag försökte rensa cookies, cache, uppfriskande sida, men inget hjälpte, jag är fortfarande på franska!

Reg.datum
    Oktober 2009

Senast redigerad av vBET; 05-11-0916:17.

Reg.datum
    Oktober 2009

Dessutom var jag en av dem som doneras innan 3.1.0 fanns tillgänglig för nedladdning? Var inte vi kunna få en rabatt när 3.x tycks?
    Vi har inte meddela inget sånt

På en annan sak, här på ditt eget forum, kan du berätta varför när mitt språk är inställt på engelska, jag ser alla menyer, stolpar, etc på franska? Jag försökte rensa cookies, cache, uppfriskande sida, men inget hjälpte, jag är fortfarande på franska!
    Klicka bara på engelska flaggan för att gå tillbaka till engelska språket Och kontrollera din standardspråkval användaren i User CP - mod vill vara smart, så när någon säger att hans standardspråk är franska det kommer att föra honom tillbaka till franska.

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Även om jag kör det lokalt, jag har fortfarande tillgång till Internet via min lokala forum ... men är det ett sätt att göra detta arbete eftersom jag vill testa det innan du går leva med det ... Det finns inget som blockerar forumet. Varför lägger du till den delen om lidande med vad jag har nu och att internet är vanligt för forum? Tror du det är inte rättvist att försöka testa innan riskera saker på ett levande forum förut? Och ja, det var 2.x kör böter innan.

Vi har inte meddela inget sånt
    Tja, tas direkt från ditt inlägg # 720 på vbulletin.org:

Quote Ursprungligen postat av NLP-er
    Det är därför - alla som donerade mig i detta projekt tills detta ögonblick, kommer att få en fri användning licens och en fri kredit länk borttagning licens för 3.0.0
    Detta är någon form av rabatt ... men du inte erbjuda detta till mig ännu ... Så hur kan jag få en en mer fri användning licens och ett borttagande av licens?

Klicka bara på engelska flaggan för att gå tillbaka till engelska språket Och kontrollera din standardspråkval användaren i User CP - mod vill vara smart, så när någon säger att hans standardspråk är franska det kommer att föra honom tillbaka till franska.
    Jag hittade varför. Det var att lägga till / fr i slutet istället för att bara http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Reg.datum
    Oktober 2009

Även om jag kör det lokalt, jag har fortfarande tillgång till Internet via min lokala forum ... men är det ett sätt att göra detta arbete eftersom jag vill testa det innan du går leva med det ... Det finns inget som blockerar forumet. Varför lägger du till den delen om lidande med vad jag har nu och att internet är vanligt för forum? Tror du det är inte rättvist att försöka testa innan riskera saker på ett levande forum förut? Och ja, det var 2.x kör böter innan.
    Bara för att Internet-anslutning är nödvändig för detta mod att köra
    Om tester vänligen se Testforum inte tillgängliga för allmänheten.

Detta är någon form av rabatt ... men du inte erbjuda detta till mig ännu ... Så hur kan jag få en en mer fri användning licens och ett borttagande av licens?
    Det är enkelt - eftersom du inte uppfyller beskrivna villkor. Titta på meddelande datum

Jag hittade varför. Det var att lägga till / fr i slutet istället för att bara vBulletin Enterprise Översättare (vBET) - Powered by vBulletin
    Jag är glad att du löst det här.

Har du fortfarande har problem med installationen? Om ja, PM mig tillgång till Admin CP och FTP jag kommer att kolla upp det

Bara för att Internet-anslutning är nödvändig för detta mod att köra
    Om tester vänligen se Testforum inte tillgängliga för allmänheten.
    Testa ett forum lokalt innebär i sig att det inte visa för någon!

Som jag sa, jag kan inte se alternativ på vBet Main i min admincp när man testar det på min lokala forum. Om att sätta ditt hacka på min Live forum, ja jag vet inte längre vad jag ska göra med det här eftersom jag inte riktigt uppskattar den typ av svar du gav mig här.
    Senast redigerad av vBET; 06-11-0900:56. Anledning: Privata frågor flyttade till PM

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •