Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Problem med 3.1.0 har precis köpt!

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Cybershaolin View Post
    Testa ett forum lokalt innebär i sig att det inte visa för någon!
    Det är bra

Som jag sa, jag kan inte se alternativ på vBet Main i min admincp när man testar det på min lokala forum. Om att sätta ditt hacka på min Live forum, ja jag vet inte längre vad jag ska göra med det här eftersom jag inte riktigt uppskattar den typ av svar du gav mig här.
    Återigen svaret är - jag kommer att hantera detta. Vänligen PM mig alla detaljer och du behöver inte ställa in den på din riktiga forumet innan bara PM mig tillgång detaljer till dina test ombord
    Jag är ledsen att du inte uppskattar det svar som jag kommer att hjälpa dig på detta sätt. Tyvärr vet jag inte vad som är orsaken till denna fråga och jag behöver tillgång till att kunna undersöka det för dig och lösa det åt dig. Ledsen för problem och väntar på PM med detaljer.

Utan möjlighet att kontrollera det, är vårt enda råd för nu igen - se till att du har tillgång till Internet. Och av dig jag menar din server. Jag vet att datorn har tillgång till, men det verkar som din server är blockerad för att kommunicera med utomstående ord. Annan orsak kan vara att du inte har installerat CURL php bibliotek. Jag kan inte säga något mer utan att möjligheten att kolla upp det.
    Senast redigerad av vBET; 06-11-0902:28.

lol Detta är inte möjligt att logga in ett lokalt forum (som att använda easyphp, XAMPP eller vad, med lokala IP: s) dvs:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). Du bör veta om det. Men i alla fall, glöm det. Jag behöver inte det längre.

Jag fick mitt svar om andra saker så, Nevermind.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

lol Detta är inte möjligt att logga in ett lokalt forum (som att använda easyphp, XAMPP eller vad, med lokala IP: s) dvs:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). Du bör veta om det. Men i alla fall, glöm det. Jag behöver inte det längre.

Jag fick mitt svar om andra saker så, Nevermind.
    Det är om du har en egen IP i WAN (inte bara LAN). 127.0.0.1 det är samma som localhost och det betyder att du vill ansluta med faktiska maskin. Men du har fortfarande din egen IP-adress. Och även om det bara är i lokala nätverk, kan du fortfarande ange ditt test forumet på samma maskin där du har riktiga forumet. Enligt vBulletin licens du har rätt att fastställa sådana forum testvb katalogen, men det får inte vara tillgänglig för allmänheten.

I händelse i eventuella framtida problem bara skriva. Vi är här för att hjälpa dig

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •