Jag använder vBET 3.3.3 och vBSEO 3.3.2. Min langtitle taggar inte att analyseras i profilen statistiksidan antingen nu, verkar det. Ganska konstigt!
Jag använder vBET 3.3.3 och vBSEO 3.3.2. Min langtitle taggar inte att analyseras i profilen statistiksidan antingen nu, verkar det. Ganska konstigt!
För att fixera parsning av langtitle under profilen "statistik"-fliken (där det står "senaste inlägg: ..."), jag gjort denna förändring i class_userprofile.php:
Sök:
Ersätt:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Det finns inget sätt taggarna världen håller på att analyseras, eftersom det annars denna förändring inte skulle behövas. Det finns heller inga krokar i den klassen filen.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}
Vänligen PM tillgång uppgifter till FTP, Admin CP och vBSEO CP. Eftersom vi inte kan återge den på vår sida måste vi kontrollera det på vår server.
Vänligen ångra dina ändringar innan du ger oss tillgång detaljer (vi måste se problemet för att diagnostisera den) - kan du gjorde kopior av filer för att enkelt föra den tillbaka igen.
Som jag skrev vBET 3.3.3 bör tolka langtitle globalt, i detta ögonblick jag kan inte säg inte att det är någon bug, i konflikt med en annan plugin, eller fel vBET uppdatering.
Jag reser utomlands denna vecka, och kommer inte att vara tillgängliga för att hantera eventuella backend webbplats frågor förutom de inlagda här på forumet.
Kan du visa mig var i koden taggen är globalt analyseras? Jag kan sedan ta en titt och låter dig veta om jag kan se varför det saknas vissa områden.
öppna fil: / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
och leta efter vbet_global_complete Det används funktionen vbet_parseTitleGlobally (Från / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php)
Tack! Jag kommer att undersöka detta.
Jag har hittat några fler i navbits på inlinemod.php och postings.php.
Kan du återskapa problemet på den här webbplatsen, det vill säga när du redigerar en översatt tråd?
![]()