Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Blogginlägg är dubbelt återspeglas i utkastläge

Cool Blogginlägg är dubbelt återspeglas i utkastläge

Text automatically translated from: Portuguese to: Swedish
    Translated text
    Varje gång jag åter redigera ett blogginlägg i detta läge som är en ny tagg läggs Lang.
    Varje gång jag måste ta bort taggarna för gamla lang översättningsverktyg som känner igen texten igen och sätt taggen.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Flyttade till buggar avsnitt. Vi kommer att kontrollera det och ge snabb lösning om det blir lätt att beskriva

Translated text
    Ok, jag är på lur.

Tack!
    Original text

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag försökte bara återskapa problemet. Utan framgång. Jag gjorde nytt blogginlägg, men inte godkänna det bara gå att förhandsgranska. På förhandsvisningen var det opaqued med Lang BBCode vad som förväntas. När jag förhandsgranskar igen var det bara bra på det ska vara. Kanske är jag försöker återge det på fel sätt, eller inte förstått frågan. Jag trodde att frågan om är att lägga lang BBCode när det redan är lagt. Men jag ser inget sådant beteende.

Observera att om du skriver meddelandet och vill förhandsgranska det kommer att opaqued med lang BBCode enligt valda språkidentifiering strategi. Detta är som den förmodar att arbeta. Och om du tar bort den och se förhandsgranska igen så kommer det igen upptäcka språket och lägga Lang BBCode. Detta är som det ska vara. Eftersom förhandsgranskning gör samma saker som skickar in, bara withour sparar den in i databasen. Så yo måste se exakt samma sak som kommer att införas i databasen när du skickar det.

Tala inte problemet finns och jag kollade det fel, eller det är som vi designat den?

Translated text
    Jag skjuter problemet och dela med dig.
    Original text

Reg.datum
    Oktober 2009

Varje ledtråd hur man återge den?
    Senast redigerad av vBET; 10-06-1022:42.

Reg.datum
    Oktober 2009

Inget svar. Hur som helst - vi hittade något som skulle kunna vara även denna fråga i området utstationering. Redan fast - kommer att inkluderas i nästa utgåva. Låt oss veta att det kommer att synas att det var andra frågan - vi kommer att återuppta denna.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •