Flyttade till buggar avsnitt. Vi kommer att kontrollera det och ge snabb lösning om det blir lätt att beskriva
Jag försökte bara återskapa problemet. Utan framgång. Jag gjorde nytt blogginlägg, men inte godkänna det bara gå att förhandsgranska. På förhandsvisningen var det opaqued med Lang BBCode vad som förväntas. När jag förhandsgranskar igen var det bara bra på det ska vara. Kanske är jag försöker återge det på fel sätt, eller inte förstått frågan. Jag trodde att frågan om är att lägga lang BBCode när det redan är lagt. Men jag ser inget sådant beteende.
Observera att om du skriver meddelandet och vill förhandsgranska det kommer att opaqued med lang BBCode enligt valda språkidentifiering strategi. Detta är som den förmodar att arbeta. Och om du tar bort den och se förhandsgranska igen så kommer det igen upptäcka språket och lägga Lang BBCode. Detta är som det ska vara. Eftersom förhandsgranskning gör samma saker som skickar in, bara withour sparar den in i databasen. Så yo måste se exakt samma sak som kommer att införas i databasen när du skickar det.
Tala inte problemet finns och jag kollade det fel, eller det är som vi designat den?
Varje ledtråd hur man återge den?
Senast redigerad av vBET; 10-06-10 på 22:42.
Inget svar. Hur som helst - vi hittade något som skulle kunna vara även denna fråga i området utstationering. Redan fast - kommer att inkluderas i nästa utgåva. Låt oss veta att det kommer att synas att det var andra frågan - vi kommer att återuppta denna.