Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Senast redigerad av trevis; 12-05-10 på 16:37.
Jag vet inte detta mod. Kan du beskriva mig hur det fungerar? Har den en egen underkatalog i URL? Är det genererar utdata utan att använda för global_complete krok (enbart skriver ut den till utgång)? Kan du ge mig exakta adressen där jag kan se det i handling?
Tala också om vad du redan försökte göra för att integrera detta? Har du några tips formuläret här: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Vilka?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum
Ja.
mandela.org -> Main Forum
mandela.org / wiki -> MediaWiki (med vbMediaWiki integration)
Jag vet inte ... Jag kan se den rätta texten på första språk.
mandela.org / wiki och välja två språk
N / A
Jag ska
Senast redigerad av trevis; 13-05-10 på 00:11.
OK - jag ser att denna mod använder global_ klar - jag hade fel att säga att förmodligen inte på grund av "vbet_flag" fråga. Jag ser problemet och jag ser att länkarna är trasiga efter första översättning - de som börjar med '.' (Punkt) - utan www. Vänligen PM mig tillgång detaljer till din Admin CP och FTP - Jag kommer att kontrollera problemet och korrigera det.
Tyvärr dessa alternativ ger oss ingenting. Just nu är medvetna om problemet, men vet ingen orsak. För fullständig diagnos och korrigering behöver vi tillgång till forumet.