Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Integrera vBET med vbMediaWiki

Default Integrera vBET med vbMediaWiki

Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?

I'm having problems with this integration.

[]s!
    Senast redigerad av trevis; 12-05-1016:37.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag vet inte detta mod. Kan du beskriva mig hur det fungerar? Har den en egen underkatalog i URL? Är det genererar utdata utan att använda för global_complete krok (enbart skriver ut den till utgång)? Kan du ge mig exakta adressen där jag kan se det i handling?

Tala också om vad du redan försökte göra för att integrera detta? Har du några tips formuläret här: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Vilka?

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Jag vet inte detta mod. Kan du beskriva mig hur det fungerar?
    vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum

Har den en egen underkatalog i URL?
    Ja.
    mandela.org -> Main Forum
    mandela.org / wiki -> MediaWiki (med vbMediaWiki integration)

Är det genererar utdata utan att använda för global_complete krok (enbart skriver ut den till utgång)?
    Jag vet inte ... Jag kan se den rätta texten på första språk.

Kan du ge mig exakta adressen där jag kan se det i handling?
    mandela.org / wiki och välja två språk

Tala också om vad du redan försökte göra för att integrera detta?
    N / A

Har du några tips formuläret här: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Vilka?
    Jag ska

Text automatically translated from: Portuguese to: Swedish
    Translated text
    Hej Michal,

Jag har läst och försökt, men kunde inte ens sätta flaggorna i "Navbar" MediaWiki :-(

Finns det någon chans att du (med all sin stora kunskap) för att hjälpa integrationen av MediaWiki med vBulletin (vbMediaWiki använder som en bro)?

Om du inte vet eller har inte sett detta mod skapar en single-sign-on för vBulletin och MediaWiki, och lämnar med samma MediaWiki skin till vBulletin. Och MediaWiki är ett verktyg för samarbete skapande av innehåll, användes som grund för Wikipedia-projektet.

Tanken är att användare av forumet kan bidra med material till wikin på alla språk, som i forumet. Om denna interaktion är inte möjligt just nu, att bara ha vBET fungerar bra med denna mod har hjälpt mig mycket.

Jag väntar på din retur.

Hälsningar,
    Rafael Trevisan.
    Original text
    Senast redigerad av trevis; 13-05-1000:11.

Reg.datum
    Oktober 2009

OK - jag ser att denna mod använder global_ klar - jag hade fel att säga att förmodligen inte på grund av "vbet_flag" fråga. Jag ser problemet och jag ser att länkarna är trasiga efter första översättning - de som börjar med '.' (Punkt) - utan www. Vänligen PM mig tillgång detaljer till din Admin CP och FTP - Jag kommer att kontrollera problemet och korrigera det.

Translated text
    VbMediaWiki De enda alternativen är dessa:
    Original text

Reg.datum
    Oktober 2009

Tyvärr dessa alternativ ger oss ingenting. Just nu är medvetna om problemet, men vet ingen orsak. För fullständig diagnos och korrigering behöver vi tillgång till forumet.

Tyvärr dessa alternativ ger oss ingenting. Just nu är medvetna om problemet, men vet ingen orsak. För fullständig diagnos och korrigering behöver vi tillgång till forumet.
    Translated text
    Tro mig, jag ger tillgång via FTP. Jag separera områdena andra användare för dig att dela denna tillgång. Och det skapade en administratör för dig på min vBulletin webbplats.

[] S,
    Rafael.
    Original text

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •