Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kan jag lämnade den ursprungliga titeln för alla språk?

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Default Kan jag lämnade den ursprungliga titeln för alla språk?

Jag har problem när jag skriver låten och än översättaren översätta namnet på låten på alla språk ... Det ser väldigt dumt eftersom alla människor söker den ursprungliga titeln på låten
    Så, finns det någon möjlighet för vänster ursprungliga titel på alla språk (innehåll kan översättas)? Kan jag skriva några tecken på början och slutet av titeln som kommer att "säga nej" för att översätta titeln?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

I detta ögonblick den inte stöds. Du kan använda notranslate BBCode men bara i meddelandet.

Jag flyttar denna tråd till en funktion begäran. Vi kommer att tänka på denna fråga. I allmänhet vB arkitektur är inte redo för bbcodes i-titlar. Vi var tvungna att göra stora ansträngningar för att stödja langtitle BBCode i titlar och vi hade mycket problem med det. Vi kommer att tänka på att stödja notranslate i titlar eller någon annan lösning för det.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Kanske kommer vi att kunna göra detta med hjälp av redan existerande langtitle BBCode - bara med några speciella språkkod - som INGEN, Eller något ... Vi kommer att tänka. sådan lösning ska vara lätt att ge, eftersom vi redan har funktionalitet för att analysera langtitle BBCode - det skulle kräva bara lägga till en if-sats i funktionen som utvärderar detta BBCode och returnera resultatet opaqued i inte översatt område. Vi kommer att kontrollera det - det kan fortfarande finnas vissa andra frågor som vissa ställen där tecken <> ändras till HTML säker, vissa relationer mellan titel språk och efter språk (kanske i automatisk ogenomskinliga, eller i RSS-översättning).

Vi måste kontrollera det, men definitivt det är bra riktning. Status ändras till godkänt

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Default title without translation

Hej,

Hur vänster ursprungliga titel tråd för alla språk?
    Du kan använda en "nt" kod (ej översatt) i [langtitle] taggen.
    den här taggen kommer att tolkas.

Exempel:
    [ langtitle=nt]Title without translation[ /langtitle]
    och i mitt inlägg titel.
    Senast redigerad av kamilkurczak; 15-12-1010:30.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •