Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: vbseo och. htaccess

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default vbseo och. htaccess

Jag använder vbseo för de olika SEO funktioner utom jag inte skriva något webbadresser med vbseo

Så måste jag ändå lägga till:
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & dirigera = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    eller bara:
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ Lang]
    - När de inte skriva om webbadresser med vbseo

(Också kan du eventuellt lägga upp din htaccess-fil här -. Att se ett exempel hur det ser ut för vbseo + vbet)
    Senast redigerad av krisp; 04-11-0915:01.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Om du använder vBSEO du måste använda regler som skapats för forum med vBSEO - annars vBSEO fungerar inte alls. Dessa regler tillåter vBET samarbeta med vBSEO.

Om du använder regler för forum utan vBSEO, då förfrågan inte kommer att gå av vBSEO och vBSEO kommer att göra någonting för den här begäran.

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Observera att jag inte har någon. Htaccess alls. Eftersom jag inte skriva om webbadresser med vbeso det inte behövs. Jag bara använda olika funktioner som = nofollow, förlängd metataggar etc. Alla dessa vbseo funktioner fungerar bara bra utan. Htaccess alls.

Det andra jag importera vbet produkten både admincp och forumet går completly tomt och jag har ingen tillgång till den form alls.

Skapa en htaccess med heller.:

RewriteEngine På

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & dirigera = / $ 2 [L, QSA]
    eller

RewriteEngine På
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ Lang]

- Gör ingen skillnad. Stil inte möjligt att kommunicera med forum alls.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av krisp View Post
    Observera att jag inte har någon. Htaccess alls. Eftersom jag inte skriva om webbadresser med vbeso det inte behövs. Jag bara använda olika funktioner som = nofollow, förlängd metataggar etc. Alla dessa vbseo funktioner fungerar bara bra utan. Htaccess alls.

Quote Ursprungligen postat av krisp View Post
    Det andra jag importera vbet produkten både admincp och forumet går completly tomt och jag har ingen tillgång till den form alls.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8

Var också noga med att du gör all installation och steg integration på lämpligt sätt.
    I fall du inte kommer att hantera detta PM mig tillgång detaljer till din Admin CP och FTP.
    Senast redigerad av vBET; 05-11-0900:25.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •