Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: vBET-Resultat för CoinForums.com installera

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Quote Ursprungligen postat av JinLeeHui View Post
    Hej,
    sorry, Im ny på forum. Mitt jobb är att slutföra enkäten om ekologiskt kinesiskt grönt te.
    Om du har en minut, kan du vänligen meddelande mig som är din favorit märke av grönt te?
    Tack på förhand,
    Yours Jin
    lol ... vad en douche. Nu ska jag behöva oroa sig för internationella spammare också antar jag ..

Quote Ursprungligen postat av Jesh View Post
    Webbplatsen visar nu: Resultat 1 - 10 av ungefär 16.200 från coinforums.com. (0,21 sekunder) på google.

Ökning av trafiken har nästan 3x nu och vi fortfarande får en höjning. Vår webbplats är ny och det är ett forum + ett galleri av mynt och valuta. Vi har nu varit att få träffar från 85 olika länder, jämfört med ungefär 20 innan installation.

Resultaten är mycket goda.
    Jesh, det är awesome. Jag är gettin mer frestad att prova detta.

btw, om det inte har nämnts tidigare ... Michal, du är ett geni för att ha uppfunnit detta. Och jag är förvånad ingen har köpt ya ut ännu.

Jag kunde bara se att detta är ännu mer populär under de kommande åren.

Jag letade på nätet häromdagen, och fann det mycket svårt att hitta översättningsprogram för vanliga webbplatser. (Utan vBulletin) Eller något som är pålitliga och populära. Allt jag kunde hitta är några skumma företag här och där. Kanske en affärsmöjlighet för någon annan att dra nytta av. Jag skulle verkligen vilja konvertera över min andra sajter någon gång i framtiden. (Icke vBulletin relaterade)

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi har redan planer på skapandet av generiska översättare som översätter varje webbplats Vi kommer att använda det väl testade och mycket optimera motorn från vBET, så vi kommer att ge våra kunder kvalitet och prestanda vuxit programvara i nya produkt. Först vill vi stödja cacheminnet och redo cache motorer i vBET - så blir det också stöds i allmänhet översättare. Det finns ingen tidplan för detta ännu.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •