Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Effekt servrar

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

OK - uppdatera klar. Också skicka med e-post några tips om hur man kan diagnostisera vad som händer om problemet fortfarande existerar.

Ytterligare ett tips: tänk inaktivera vissa språk om din faktiska forum inte kan hantera alla dessa.

Också mycket viktigt! Vänligen träda tips i länken nedan. Jag ser nu att du inte blockerar irrelevanta sidor i robots.txt, så att du definitivt kan förbättra din prestation. Detaljer här: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2009

Text automatically translated from: Italian to: Swedish
    Translated text
    Hej,
    Jag har inte gjort något ännu inte känt, men redan har två problem:
    1. Jag är redan rapportering hundratals fel av denna typ mysql_connect () [function.mysql koppla <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: För många anslutningar / home / skola / domäner / scuo.la / public_html / includes / class_core.php on line 311
    2. webbadresser i det översatta sidor fungerar bra med firefox men inte med explorer. Till exempel denna sida
      vingar .. e-książki?
      läser så bra i Firefox men inte skanna.

Du kan inte fixa det, va?
    Min värd och min webbmaster så mycket att de gör testerna men misslyckas med att lösa dessa problem.
    Jag betalar för service, oroa dig inte.
    tack
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej,

Om dina frågor:
    1. Detta är MySQL-konfigurationen fråga. Du låter mer Apache ämnen än MySQL-anslutningar, så när servern har massor av kunder och alla Apache trådar är upptagna finns det inte tillräckligt MySQL-anslutningar. Ändra MySQL fongiuration. Här är manualen: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 För många anslutningar
    2. Jag kollade denna URL i monter IE och Opera och i monter det fungerar bra. Observera att det enligt IE denna länk kan se konstigt, men det är rätt länk - IE är bara enda webbläsare i detta ord som inte stöder visning av bokstäver i% notation. Det är fortfarande samma länk - bara se HTML-utdata i Opera och du kommer se samma% notation. Opera (och alla andra webbläsare förutom IE) visar det bara fint. Notera även att detta är globala standarden, så Google (och andra robotar) vet hur man ska tolka den och indexera den på lämpligt sätt. Det finns ingen fråga här (Eller jag inte förstått vad det handlar om )

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •