Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Fix för de av er som kör Tweet affisch

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Även som jag ser det är skrivet på polska (förmodligen - inte kan kontrollera andra översättningar, eftersom överskridit maximala antalet visade inlägg). Vänligen bara gå dit och klicka på Redigera på post - du kommer att se vad som är verkligt språk där.
    Posten som ursprungligen gjordes på polska, är den verkliga språket polska och den oöversatta texten skickades till twitter.

Kontrollera dina PM, jag har skickat samma tillgång detaljerna som Kamil har använt så att du inte ser maxade ut trådarna meddelande

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Gör enkla test. Skriv samma budskap på polska på översatt sida (på polska). Sedan göra det igen, men denna gång skriver att vara på inte översatt sida. Säg inte är det någon skillnad på innehåll skicka till twitter för de två meddelanden.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Tyvärr Michal Jag förstår inte, och IM inte polera så jag kan inte skriva på polska

Reg.datum
    Oktober 2009

Du kan - du redan har ett sådant meddelande bara kopiera det

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Rätt Michal har jag skrivit 2 inlägg i både polska, en med den polska flaggan (test efter 1) och en med engelska flaggan (test inlägg 2) båda fick twittrade som polska kan du se tweets här Koden Cage (thecodecagecom) på Twitter och den ursprungliga inlägg här:
    Test Post för translation1 - Koden Cage Forum
    Test inlägg för översättning 2 - Koden Cage Forum

Jag behöver dem för att läggas ut på engelska - är det möjligt?

Reg.datum
    Oktober 2009

Det verkar som om mod som skickar inlägg till diskant scrubs Forumkoder från meddelandet. Vänligen kontrollera den av någon standard Forumkoder - lägg meddelande med bbcdes för djärva, kod, citera. Gör det och kolla hur det ser ut i Twitter.

Om om det är skrubba från BBCode utvärderas i stället för, då kan vi inte göra något. Forumkoder fungerar endast om en utvärdering utlöses och om de finns ... I sådana fall kan du kontakta mod ägare twitter export och be honom för förändringar, eller om det är tillåtet att göra förändringar i twitter mod kod själv.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Precis kollat med mina VBA-taggar och de var strippad från Tweet. Oroa dig inte för det, det är inte så stor roll, jag kan leva med det

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •