Gör enkla test. Skriv samma budskap på polska på översatt sida (på polska). Sedan göra det igen, men denna gång skriver att vara på inte översatt sida. Säg inte är det någon skillnad på innehåll skicka till twitter för de två meddelanden.
Tyvärr Michal Jag förstår inte, och IM inte polera så jag kan inte skriva på polska
Du kan - du redan har ett sådant meddelande bara kopiera det
Rätt Michal har jag skrivit 2 inlägg i både polska, en med den polska flaggan (test efter 1) och en med engelska flaggan (test inlägg 2) båda fick twittrade som polska kan du se tweets här Koden Cage (thecodecagecom) på Twitter och den ursprungliga inlägg här:
Test Post för translation1 - Koden Cage Forum
Test inlägg för översättning 2 - Koden Cage Forum
Jag behöver dem för att läggas ut på engelska - är det möjligt?
Det verkar som om mod som skickar inlägg till diskant scrubs Forumkoder från meddelandet. Vänligen kontrollera den av någon standard Forumkoder - lägg meddelande med bbcdes för djärva, kod, citera. Gör det och kolla hur det ser ut i Twitter.
Om om det är skrubba från BBCode utvärderas i stället för, då kan vi inte göra något. Forumkoder fungerar endast om en utvärdering utlöses och om de finns ... I sådana fall kan du kontakta mod ägare twitter export och be honom för förändringar, eller om det är tillåtet att göra förändringar i twitter mod kod själv.
Precis kollat med mina VBA-taggar och de var strippad från Tweet. Oroa dig inte för det, det är inte så stor roll, jag kan leva med det