Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Fix för de av er som kör Tweet affisch

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Fix för de av er som kör Tweet affisch

Jag tyckte att efter uppgradering till vBET 3.3.2 tweet affischen stoppas automatiskt uppdatering. Jag får ett felmeddelande på den rad som läggs till functions_vbseo_createurl.php vid manuell drift uppgiften tweet affisch.

Här är vad du behöver för att redigera för att få saker att fungera igen ... (Eller någon mod som använder vbseo url: s)

i functions_twitterposter.php EFTER
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');
    lägga
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    åter ladda upp filen

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Stora Vi tänkte inte på det.

Det blir bättre om du sätter:
    PHP Code:
    require_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); 
    functions_vbseo_createurl.php

Reg.datum
    Oktober 2009

Det verkar som om det finns en ännu bättre lösning - eftersom det inte kräver några ytterligare filer utgåva. Vi kommer att lägga till denna require_once in init_startup krok. Det kommer att fungera för alla plugins Denna kommer att inkluderas i nästa utgåva.

Reg.datum
    Oktober 2009

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Finns det ett sätt att stoppa tweets från tweet affisch som twittrade på affischer originalspråket?

Verkligen Jag behöver tweets postade i engelska, inte någon som har en idé?

Hälsningar,
    Simon

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag vet inte detaljerna hur det mod fungerar. Generellt vBET gör det möjligt att definiera texter som inte kommer att översättas. Om det ingår i mallen så kan du bara lägga den inne i inte översatt område så mellan <-! VBET_SNTA -> och <-! VBET_ENTA ->. I händelse av meddelanden (så inlägg, PM etc.) kan du använda text inuti notranslate BBCode.

Tala hjälper det.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Tack Michal, men det hjälper inte de tweets tweet affischen (inlägg på Twitter) automatiskt men tweets det på det språk på affischen inte med översatta språket.

Här är en tweet på polska, men borde ha varit englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 men det verkar på min webbplats som englsh http://bit.ly/cNJukU
    Senast redigerad av Simon Lloyd; 11-10-1002:41.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag förstår inte hur det fungerar. Förklara. Du visar innehållet i dina forum på externa ansökan? Eller tvärtom? Hur innehållet är importerade / exporterade? ...

Reg.datum
    Oktober 2009

Även som jag ser det är skrivet på polska (förmodligen - inte kan kontrollera andra översättningar, eftersom överskridit maximala antalet visade inlägg). Vänligen bara gå dit och klicka på Redigera på post - du kommer att se vad som är verkligt språk där.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Jag förstår inte hur det fungerar. Förklara. Du visar innehållet i dina forum på externa ansökan? Eller tvärtom? Hur innehållet är importerade / exporterade? ...
    Den tweet Affischen är en mod på vbulletin.org (jag kan låta dig ha mod om du vill), när ett inlägg görs på mitt forum då inlägget är twittrade (skickas till Twitter) automatiskt av mod, om en annan tjänst är sedan gjorde det igen kommer att få twittrade.

I korthet innehållet inte importeras eller exporteras riktigt, det är faktiskt skickas som ett inlägg till Twitter.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •