Jag förstår att du redan var bekant med information om lasten på servern som jag gav dig. Observera att jag inte har någon kunskap om hur långt är var och en av tusentals våra användare och varje gång jag ger röv fullständig information som det kan vara till hjälp. Det behöver inte innebär att jag behandlar dig som idiot - det betyder att jag bryr mig om att ge dig information som kan vara användbara för dig och utvärdering av din server tillstånd. Vänligen peka mig de andra fria mod som du pratar om jag gärna göra några jämförelser Också när du är fri att välja bästa lösningen för dig.
Jag kollade ditt forum om och om igen det verkar svara mycket snabbt. Snälla ge mig bästa tid till att kunna observatör vad du skriver om din långsamma reaktioner vid rusningstid.
Om du vill kontrollera hur trafiken förändrats på grund av vBET - vänligen generera några rapport som visar dig all trafik till översatta sidor - det är vad ni förtjänat tack vare vBET.
Du har helt rätt att översättningar behöver ytterligare resurser - det finns inget annat sätt och du kommer aldrig hitta produkten som kommer att översätta din webbplats utan kostnad. Som jag redan nämnt mest tid kräver att vänta på Googles översättning när det inte är cachad, och under denna tid ditt inlägg behöver vänta på svar vad har störst påverkan på lasten på servern. Du kan ställa större cache tid att leva - då krävs ofta översättningar kommer att redan i cachen. Men för inte cachade översättningar någon produkt kommer att få vänta för översättning. Det finns inget annat sätt.
Observera som tänker måste delas för att kunna fixa det.
Som jag redan skrev du, förbättrar vi ständigt vBET prestanda. Och jag skrev redan dig, att vi har klara prestandaförbättringar som nu är på beta-stadium vBET4.x. Idag släpper vi nya vBET4.x version med ytterligare prestandaförbättringar. Och när buggar för dem (om någon) kommer att åtgärdas kommer vi att flytta dessa förbättringar vBET3.x Det är inte nödvändigt att skjuta.
Dessutom ingen tvingar dig att betalas ytterligare £ 300 per månad för en server - du gör dina egna beslut och du har många alternativ här. Inklusive minskat antal språk som stöds, eller ens byta till annan produkt som du nämnde är mycket bättre. Vi förstår helt att lösningar som du använder måste passa till dina behov och möjligheter. Vi är glada att ge våra kunder bättre och bättre produkt. Och vi är medvetna om att situationer där begäran måste vänta på svarsformulär annan server din server lasten kommer att bli större, oavsett vilka lösningar vi kommer att använda. Vi kommer att vara glad om du bor hos vår produkt och konfigurera den för att passa yo dina möjligheter. Och vi kommer gärna ge dig en hand på detta område
Observera att vi bara gav nya lösningen att integreras med webbplatskarta. Om du är integrerad - se ny integration instruktioner här: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
Det ökar dramatiskt hastigheten Sitemap generationen (på vårt forum över 12 gånger).