Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: VBET dessutom enkelt ord eller en fras ersättning via läge

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Default VBET dessutom enkelt ord eller en fras ersättning via läge

Med nya begränsningar för olika länder och vissa fraser jag skulle älska möjligheten att göra de grundläggande ord ersätta att vb har men baserat på geografiska platser.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

I detta ögonblick vBET stöder manuell översättning, där du manuellt kan korrekt översatta meningar (om användaren har lämpliga rättigheter).

Jag är inte säker på att jag förstår dina behov. Vilka restriktioner som gäller för de länder som du skriver om? Vad ordet ersätter i vB som du skriver om? Kan du peka den här funktionen genom att ge sökvägen till den funktion (i Admin CP? På forumet?). Om jag ser vad du jämföra ditt behov av att jag förmodligen kommer att bättre förstå det. Som jag förstår att du vill göra dessa ersättare i översatta meningar - rätt? Och de som antar att göras ad hoc, olika för olika kunder, inte svårt ersättare i databasen till höger? Hur du vill att fastställa geografisk plats? Genom några rubriker? Genom ip (baserat på ytterligare en extern tjänst som kommer att straffa prestanda, eller om du har din lokala tjänst för det)?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Funktionaliteten i VB är bara - Admin CP>Stilar & Mallar>Ersättning Rörlig Manager där du kan säga ersätta "Foo" Med "Bar" men detta är på alla sidor. I STORBRITANNIEN i min bransch det är fraser vi kan inte längre användaren som "free spins" måste bew "välkommen spins" men det är bara för STORBRITANNIEN. det finns fler exempel också. Kan vara enklare att ändra vb-kod på ersättning variabler med 2 brev läge kod, jag har inte tänkt så långt ännu.

Reg.datum
    Oktober 2009

Som jag ser denna funktionalitet i vB är bunden till stilar och du kan skapa en separat ersättning för annan stil. Som jag ser i koden ändringen görs direkt i databasen. Om du vill att vi ska göra liknande ersättning för cachelagrat översättningar, så tror jag att vi kan göra detta. Enkelt att välja med valt fras och uppdatering till ny. Du kan välja till vilket språk du vill göra ett byte, men du kan inte välja vilket land - vi har översättning till spanska och det är det, har vi inte att göra separata översättningar för varje land som använder detta språk. Läge kod kommer att göra något här, bara språkkod.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

OK maybee sjuk titt för att göra ett byte vid rendering av sidor då, som jag ser lagring för läge på toppen av språk skulle bli enorma.

Reg.datum
    Oktober 2009

Den ersättning du talar om (vB) fungerar för fördefinierade bara testa - så bara för fraser. Det behöver inte röra inlägg, så jag tycker att vi inte bör göra det heller, särskilt för översättningar. Så som jag ser det, är det egentligen inte behövs - ja?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

NEJ, inte som en del av översättare, som inte skulle vara en bra passform som då var lagring till 2: a makt.. jag tror jag ska försöka och göra ett enkelt ta bort html-element då str_ireplace placera sedan tillbaka html på sidan generation och se om det kommer att fungera. skämt behöver en krok plats där sidan är monterade, men inte visas

Reg.datum
    Oktober 2009

Tänk på att eventuella förändringar i filer går förlorade när du uppdatera din vBulletin.

Som jag förstår det finns ingen anledning för vBET förändringar.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Nej, Inget behov av att integrera med vBet jag inte tänka på det språk VS läge

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •