Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: PHP Varning: preg_replace () /e modifierare är inte längre stöds, använder preg_replace_callback

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2018

Exclamation PHP Varning: preg_replace () /e modifierare är inte längre stöds, använder preg_replace_callback

Med 2.4. fel pastebin .kom/T6zMP1Uv

Även jag såg rapporter från andra buggar? Kan du inte sammanfatta dem alla i en patch så jag kommer inte komma in i en annan bugg efter detta?

Jag behöver detta mod snarast för mitt projekt.

Kan du hjälpa sir?

Jag är också mycket intresserad av att veta vilket mod du använder för:; Ni är endast tillåtet att posta länkar till andra webbplatser efter att du har gjort 15 inlägg eller mer.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Detta är redan rättad i betalda versioner. Snart kommer vi att göra frisättningen av fria versionen och denna fråga kommer att vara borta.
    Senast redigerad av vBET; 22-07-1816:04.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2018

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Detta är redan rättad i betalda versioner. Snart kommer vi att göra frisättningen av fria versionen och denna fråga kommer att vara borta.
    Har du en tidsram för det? Pratar vi om en vecka? en månad?

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2018

Också en annan fråga,

Erbjuder ni någon form av återvändande i de fall vi prova den fullständiga versionen och det fungerar inte korrekt?

Reg.datum
    Oktober 2009

Förändringarna är redan i koden, redo att släppas någon minut. Det är bara fråga om prioriteringar - i detta ögonblick lite mer viktiga saker som tar vår tid. Så kanske vi kommer ut i dag, kanske nästa vecka.

Det är inte någon politik för återvändande för betalda versionen - du kan testa det här med full kapacitet, så att du vet vad du köper. Någon politik för återvändande skulle hemskt komplicera licensiering. När du köper Windows, kan du köpa Windows - helt enkelt. Samma sak med vBET. Många leverantörer gör det möjligt att använda trial-versionen, men när du köper, köper du. Vi ger dig full live-version på vårt forum, för att kolla hur det fungerar.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2018

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Förändringarna är redan i koden, redo att släppas någon minut. Det är bara fråga om prioriteringar - i detta ögonblick lite mer viktiga saker som tar vår tid. Så kanske vi kommer ut i dag, kanske nästa vecka.

Det är inte någon politik för återvändande för betalda versionen - du kan testa det här med full kapacitet, så att du vet vad du köper. Någon politik för återvändande skulle hemskt komplicera licensiering. När du köper Windows, kan du köpa Windows - helt enkelt. Samma sak med vBET. Många leverantörer gör det möjligt att använda trial-versionen, men när du köper, köper du. Vi ger dig full live-version på vårt forum, för att kolla hur det fungerar.
    Kan du kontakta mig på e-post som jag skickar du PM när du inte släppa den lös version? Behöver vi detta snarast. Tack sir.

Reg.datum
    Oktober 2009

Nya versionen av gratis version finns på www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=232456
    Njut!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •